Diferenciace výuky v hodinách anglického jazyka na 2. stupni základní školy – Ing. arch. Randa Tomehová
Ing. arch. Randa Tomehová
Master's thesis
Diferenciace výuky v hodinách anglického jazyka na 2. stupni základní školy
Differentiating Instructions in EFL Classes at Lower Secondary Schools
Abstract:
The diploma thesis deals with the use of differentiation as a specific form of English language teaching at the 2nd level of elementary schools. The aim of the work is to point out the possibilities of adapting the teaching process according to individual needs of pupils in a mixed-ability class and to propose strategies and activities that would respect the peculiarities, abilities and interests of …viacAbstract:
Diplomová práce pojednává o využití diferenciace jako specifické formy výuky anglického jazyka na 2. stupni ZŠ. Cílem práce je poukázat na možnosti adaptace vyučovacího procesu dle individuálních potřeb žáků v heterogenní třídě a navrhnout takové strategie a aktivity, které by respektovaly zvláštnosti, schopnosti a zájmy vybrané skupiny žáků. Navržené hodiny anglického jazyka budou vyzkoušeny v běžných …viac
Jazyk práce: English
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 3. 5. 2018
Obhajoba závěrečné práce
- Vedúci: PaedDr. Zuzana Šaffková, CSc., M.A.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
TOMEHOVÁ, Randa. \textit{Diferenciace výuky v hodinách anglického jazyka na 2. stupni základní školy}. Online. Diplomová práca. Liberec: Technická univerzita v Liberci, Faculty of Science, Humanities and Education. 2018. Dostupné z: https://theses.cz/id/i5x7mo/.
Jak správně citovat práci
Tomehová, Randa. Diferenciace výuky v hodinách anglického jazyka na 2. stupni základní školy. Liberec, 2018. diplomová práce (Mgr.). Technická univerzita v Liberci. Fakulta přírodovědně-humanitní a pedagogická
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Technická univerzita v Liberci, Fakulta přírodovědně-humanitní a pedagogickáTechnical University of Liberec
Faculty of Science, Humanities and EducationMaster programme / odbor:
Teacher training for primary and lower-secondary schools / AJ-OV
Práce na příbuzné téma
-
Strategie učení se cizímu jazyku u nevidomých studentů anglického jazyka jako cizího jazyka
Ivana Hovořáková -
Role mateřského jazyka v koncepci komunikativní didaktiky a možnosti její realizace při výuce německého a anglického jazyka na základních školách v ČR
Veronika Husová -
Metodické náměty pro výuku anglického jazyka na základní škole
Denisa Kopecká -
Rozvíjení dovedností kritického myšlení v rámci výuky čtení s porozuměním v hodinách anglického jazyka
Dominika KOCMICHOVÁ -
Výuka anglického jazyka v 1. ročníku základní školy se zohledněním speciálních vzdělávacích potřeb u žáků s oslabením kognitivního výkonu
Kateřina KLUSOŇOVÁ -
Využití aktivizačních výukových metod ve výuce anglického jazyka u žáků se zrakovým postižením
Tereza SALVADORI -
Hry a jejich význam ve vyučování anglického jazyka na 1. stupni ZŠ
Markéta BÁRTOVÁ -
Využití literatury a filmu v didaktice českého jazyka
Jan Gettin
Názov
Vložil
Vložené
Práva