Uživatelská přívětivost webových stránek z pohledu neuromarketingu – Bc. Veronika Ouředníková
Bc. Veronika Ouředníková
Master's thesis
Uživatelská přívětivost webových stránek z pohledu neuromarketingu
User-friendliness Websites from the Perspective of Neuromarketing
Abstract:
Tato diplomová práce je zaměřena na neuromarketing na webových stránkách a jejich uživatelskou přívětivost. Práce je rozdělena do dvou hlavních částí, a to na praktickou a teoretickou část. Teoretická část práce je věnována charakteristice neuromarketingu, technologiím využívaným v neuromarketingovém výzkumu, zejména pak metodě eye tracking, která bude využita v praktické části práce. Dále se tato …moreAbstract:
This master's thesis is focused on neuromarketing on web pages and their user-friendliness. The thesis is divided into two main parts, namely the practical and theoretical part. The theoretical part is devoted to the characteristics of neuromarketing, technologies used in neuromarketing research, especially the eye tracking method, which will be used in the practical part of the thesis. Furthermore …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 12. 4. 2018
Identifier:
https://is.vsfs.cz/th/v3w5v/
Thesis defence
- Date of defence: 12. 6. 2018
- Supervisor: Ing. Pavel Rosenlacher
- Reader: PhDr. Tereza Vacínová, Ph.D.
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- všem autentizovaným
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Master programme / field:
Economics and Management / Marketing Communication
Theses on a related topic
-
Použitelnost webových stránek v praxi a "UX" - User experience v praxi
Štěpán Šulc -
Uživatelská přívětivost ekosystémů informačních systémů a digitálních služeb na Masarykově univerzitě
Kamila Vaňková -
Uživatelská přívětivost webových stránek obcí
Jakub Tomiš -
Uživatelská přívětivost univerzitních informačních systémů
Pavel Sedláček -
Efektivita titulní strany tiskovin z pohledu neuromarketingu
Naďa Nekorancová -
Změny komunikační strategie ZOO Praha v
Alena Brožová -
The Use of DeepL for Automatic Website Localization in Solidpixels Website Builder
Miroslav Boček -
Identification of Predominant User Behavior on the Website and Its Impact on Designing Website Elements
Petr Bartoš