Bc. Veronika Ouředníková

Master's thesis

Uživatelská přívětivost webových stránek z pohledu neuromarketingu

User-friendliness Websites from the Perspective of Neuromarketing
Abstract:
Tato diplomová práce je zaměřena na neuromarketing na webových stránkách a jejich uživatelskou přívětivost. Práce je rozdělena do dvou hlavních částí, a to na praktickou a teoretickou část. Teoretická část práce je věnována charakteristice neuromarketingu, technologiím využívaným v neuromarketingovém výzkumu, zejména pak metodě eye tracking, která bude využita v praktické části práce. Dále se tato …more
Abstract:
This master's thesis is focused on neuromarketing on web pages and their user-friendliness. The thesis is divided into two main parts, namely the practical and theoretical part. The theoretical part is devoted to the characteristics of neuromarketing, technologies used in neuromarketing research, especially the eye tracking method, which will be used in the practical part of the thesis. Furthermore …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 12. 4. 2018

Thesis defence

  • Date of defence: 12. 6. 2018
  • Supervisor: Ing. Pavel Rosenlacher
  • Reader: PhDr. Tereza Vacínová, Ph.D.

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • všem autentizovaným
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správní