Uživatelská přívětivost webových stránek z pohledu neuromarketingu – Bc. Veronika Ouředníková
Bc. Veronika Ouředníková
Diplomová práce
Uživatelská přívětivost webových stránek z pohledu neuromarketingu
User-friendliness Websites from the Perspective of Neuromarketing
Anotace:
Tato diplomová práce je zaměřena na neuromarketing na webových stránkách a jejich uživatelskou přívětivost. Práce je rozdělena do dvou hlavních částí, a to na praktickou a teoretickou část. Teoretická část práce je věnována charakteristice neuromarketingu, technologiím využívaným v neuromarketingovém výzkumu, zejména pak metodě eye tracking, která bude využita v praktické části práce. Dále se tato …víceAbstract:
This master's thesis is focused on neuromarketing on web pages and their user-friendliness. The thesis is divided into two main parts, namely the practical and theoretical part. The theoretical part is devoted to the characteristics of neuromarketing, technologies used in neuromarketing research, especially the eye tracking method, which will be used in the practical part of the thesis. Furthermore …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 12. 4. 2018
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/v3w5v/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 12. 6. 2018
- Vedoucí: Ing. Pavel Rosenlacher
- Oponent: PhDr. Tereza Vacínová, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- všem autentizovaným
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Použitelnost webových stránek v praxi a "UX" - User experience v praxi
Štěpán Šulc -
Uživatelská přívětivost ekosystémů informačních systémů a digitálních služeb na Masarykově univerzitě
Kamila Vaňková -
Uživatelská přívětivost webových stránek obcí
Jakub Tomiš -
Uživatelská přívětivost univerzitních informačních systémů
Pavel Sedláček -
Efektivita titulní strany tiskovin z pohledu neuromarketingu
Naďa Nekorancová -
Změny komunikační strategie ZOO Praha v
Alena Brožová -
The Use of DeepL for Automatic Website Localization in Solidpixels Website Builder
Miroslav Boček -
Identification of Predominant User Behavior on the Website and Its Impact on Designing Website Elements
Petr Bartoš