Weberův-Fechnerův zákon a marketing ubytovatelů – Alexander HAUSER
Alexander HAUSER
Bachelor's thesis
Weberův-Fechnerův zákon a marketing ubytovatelů
Weber-Fechner law and marketing of accommodation
Abstract:
Tato práce se zaměřuje na zkoumání toho, jak zákazníci reagují na různé aspekty produktu, zejména na rozdíly mezi ubytováním na internetových stránkách. Citlivost vůči těmto rozdílům je zkoumaná na základě Weber-Fechnerova zákona, který popisuje vztah mezi skutečnou změnou fyzických podnětů a vnímanou změnou. V dnešní době je tento zákon hojně využíván v marketingu, kde prodejci hledají způsoby, například …moreAbstract:
This work is focused on exploring how customers react to different aspects of a product, especially the differences between accommodations on online websites. These differences are observed based on Weber-Fechner Law, which describes the relation between the actual change in physical stimuli and the perceived change. Nowadays, this law is widely used in marketing, where sellers target factors such …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 12. 4. 2024
Thesis defence
- Supervisor: Mgr. Petr Chládek, Ph.D.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
HAUSER, Alexander. \textit{Weberův-Fechnerův zákon a marketing ubytovatelů}. Online. Bachelor's thesis. České Budějovice: University of South Bohemia in České Budějovice, Faculty of Economics. 2024. Available from: https://theses.cz/id/i6842c/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
HAUSER, Alexander. Weberův-Fechnerův zákon a marketing ubytovatelů. České Budějovice, 2024. bakalářská práce (Bc.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Ekonomická fakulta
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH, Ekonomická fakultaUNIVERSITY OF SOUTH BOHEMIA IN ČESKÉ BUDĚJOVICE
Faculty of EconomicsBachelor programme / field:
Economics and Management / Economics and Management
Theses on a related topic
-
Vliv COVID-19 na chování spotřebitele online
Patrícia Bilačičová -
Vliv pandemie COVID-19 na spotřební chování na trhu sportovních potřeb v českém online prostředí
Libor Štěcha -
Analýza spotřebitelského chování na online trhu s dětským oblečením
Mariia Bohdanets -
Analýza spotřebitelského chování na online trhu s dětským oblečením
Matěj Hecl -
Identifikace faktorů působících na chování zákazníka při online nákupu potravin
Radka Bauerová -
Chování spotřebitele na online trhu s oblečením
Eva Mitášová -
Analýza chování spotřebitele na online trhu stříbrných šperků
Julie Václavíková -
Analýza spotřebitelského chování na trhu online prodeje potravin
Sebastian Šubert
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights
Folders
Files
Bulánová, L.
16/4/2024