Analýza příspěvků českých e-shopů s potravinami na sociální síti Facebook – Iveta Pirunčíková
Iveta Pirunčíková
Bachelor's thesis
Analýza příspěvků českých e-shopů s potravinami na sociální síti Facebook
Analysis of Posts of Czech Food E-Shops on Facebook
Abstract:
Bakalářská práce se zabývá analýzou příspěvků českých e-shopů s potravinami na sociální síti Facebook a je rozdělena na dvě části. Teoretická práce vysvětluje základní marketingové pojmy, různé marketingové mixy, komunikační mix a sociální sítě. Praktická část se zaměřuje na analýzu příspěvků českých e-shopů s potravinami na sociální síti Facebook v průběhu tří měsíců, jmenovitě jde o profily firem …moreAbstract:
Bachelor thesis deals with analysis of content of Czech food e-shops to Facebook network and is divided into two parts. Theoretical part explains basics of marketing vocabulary, various of marketing mixes, communication mix and social networking. Practical part consist of analysis of content of Czech food e-shops to Facebook network in three months, namely Rohlík.cz and Košík.cz. According to analysis …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 15. 3. 2019
Thesis defence
- Supervisor: doc. Ing. Jaromír Štůsek, CSc.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
PIRUNČÍKOVÁ, Iveta. \textit{Analýza příspěvků českých e-shopů s potravinami na sociální síti Facebook}. Online. Bachelor's thesis. Praha: Czech University of Life Sciences Prague, Faculty of Economics and Management. 2019. Available from: https://theses.cz/id/i7e2g6/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakultaCzech University of Life Sciences Prague
Faculty of Economics and ManagementBachelor programme / field:
Economics and Management / Economics and Management
Theses on a related topic
-
Social Network: The Affect Of a Social Network Specialized For University.
Anar Mammadhasanov -
Analysis of the social network Instagram.
Zeynab Babazada -
Social Network and its marketing potential for Small and Medium Enterprise
Dmytro Husiev -
Social Media as a Tool of Communication Strategy
Shakhlo Strouthou -
Social Network and its marketing potential for Small and Medium Enterprises
Jan Syrinek -
Online sociální sítě jako prostředek komunikace tiskových mluvčích organizací integrovaného záchranného systému
Barbora Ficbauerová -
Marketingová komunikace destinací cestovního ruchu v prostředí sociální sítě Instagram
Klára Nosková -
Sociální sítě jako prostředek online komunikace obcí
Pamela Lia Magalová
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights