Možnosti metody CLIL ve výuce AJ na ZŠ – Štěpánka Nováková
Štěpánka Nováková
Diplomová práce
Možnosti metody CLIL ve výuce AJ na ZŠ
The Potential of CLIL Method in ELT at Basic School
Anotace:
Práce se zaměří na možnosti použití CLIL metody v různých situacích a v různých podmínkách ve výuce druhého stupně ZŠ. Teoretická část se zabývá popisem pojmu CLIL a jeho aspekty. Praktická část pak navazuje implementací poznatků do prostředí ZŠ, ať už do jazykových hodin, hodin odborného předmětu nebo do suplovaných hodin v odborném předmětu. Na základě obou částí této práce a krátké analýzy jsou …víceAbstract:
This thesis aims to describe the potential of CLIL method in ELT at Basic Schools in various situations and under various circumstances. The theoretical part describes CLIL and its basic aspects. The following practical part presents implementation of CLIL methods in various lessons (content subjects, substitute lessons or language lessons). Based on both parts and a short analysis of the outcome, …více
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 14. 4. 2021
Identifikátor:
http://evskp.uhk.cz/eM6668
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 12. 5. 2021
- Vedoucí: Mgr. Pavla Machová, M.A., Ph.D.
- Oponent: Mgr. Olga Vraštilová, M.A., Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 17. 5. 2021 dostupné: světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Hradec KrálovéUniverzita Hradec Králové
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Učitelství pro základní školy / Učitelství pro 2. stupeň ZŠ - anglický jazyk, Učitelství pro 2. stupeň ZŠ - německý jazyk
Práce na příbuzné téma
-
Application of communicative approach principles in English language teaching
Markéta Vysloužilová -
Toxic Masculinity in English Language TV Series of the 2010s
Dorota Hromadová -
Predmet, obsah, subjekty a vznik obchodnoprávnych vzťahov
Miriama Vincúrová -
Teaching Vocabulary: The Use of Total Physical Response in Teaching Adolescents
Ivana Sváčková -
Graded Readers:Bridging the Gap Between Teaching Reading Skills and Teaching Values
Jiří Kovář -
Alternative teaching methods in teaching English
Kateřina Vodešilová -
Use of Teaching Aids in Teaching to Primary School Learners with Dyslexia
Pavla Nešpor Bellisová -
Building Student Responsibility for their Own Learning in English Language Classes: Pre-Service Teachers' Needs in Teacher-Student Communication in Difficult Situations
Jiřina KARASOVÁ
Název
Vložil
Vloženo
Práva