Jan Hofman
Bakalářská práce
Obchodování na internetu
Trading on internet
Anotace:
Cílem této bakalářské práce je analyzovat situaci elektronického obchodování internetového obchodu wifi.aspa.cz, provozovaného společností ASPA, a.s. Následně tento stav zhodnotit a navrhnout možné změny, které by přispěli k jeho zlepšení či zkvalitnění. Obsah bakalářské práce se skládá z teoretické části, která shrnuje současné poznatky na poli internetového marketingu a elektronického obchodování …víceAbstract:
The bachelor thesis is focused on analysis of electronic trading situation in Internet shop wifi.aspa.cz which is run by ASPA, a.s. company. This situation will be consequently evaluated and changes will be proposed to contribute to improvement or upgrading. Bachelor thesis subject is consisted of theoretical part which summarizes current knowledge from the field of Internet marketing and electronic …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 2. 5. 2011
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 9. 6. 2011
- Vedoucí: doc. Ing. Josef Vaculík, CSc.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Hofman, Jan. Obchodování na internetu. Pardubice, 2011. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Pardubice. Fakulta ekonomicko-správní
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Pardubice, Fakulta ekonomicko-správníUniverzita Pardubice
Fakulta ekonomicko-správníBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Ekonomika a provoz podniku
Práce na příbuzné téma
-
Hodnocení využití internetu v marketingové propagaci
Jiří Čtvrtníček -
Obchodní a marketingové využití internetu v e-shopu s hudebními nástroji Music City
Petr Voruda -
Využití internetu v marketingové komunikaci
Robert Duben -
Využití internetu pro marketingovou komunikaci značek zvolených firem
Lukáš KADLEC -
Marketingová komunikace na internetu u vybraného podnikatelského subjektu
Fabián Berka -
Využití internetu v činnosti cestovní kanceláře
Tereza Galdová -
Fashion marketing na internetu - případová studie
Gabriela Bohabojová -
Využití Internetu pro získávání marketingových informací
Michal Urban