Tereza ČERNÁ

Bakalářská práce

Předvolební kampaň a její psychologické působení na voliče

Election campaign and its impact on voters
Anotace:
Bakalářská práce Předvolební kampaň a její vliv na voliče je zaměřena na seznámení s termíny - předvolebí kampaně a politického marketingu. Celá problematika je směřována na poslední volby v roce 2006 do Poslanecké sněmovny Parlamentu České republiky (PS PČR). Práce je rozdělena do dvou hlavních částí. První část práce je teoretická, kde je seznámení se stručnou historii, vývojem předvolebních kampaní …více
Abstract:
Election campaign and its impact on voters were mainly focused on the elections to the Chamber of Deputies 2006th. I was preoccupied as they were campaigning, and was used as a political marketing campaigns and how it can affect and influence voters. In the first part are treated subjects campaigning and political marketing. History, evolution and theories on these issues. In one chapter is a summary …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 28. 4. 2010

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 26. 5. 2010
  • Vedoucí: PhDr. Pavel Hynčica, Ph.D.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

ČERNÁ, Tereza. Předvolební kampaň a její psychologické působení na voliče. Ústí nad Labem, 2010. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM. Filozofická fakulta

Plný text práce

Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci pouze na univerzitě až od 28. 04. 2010

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM, Filozofická fakulta