Tereza ČERNÁ

Bachelor's thesis

Předvolební kampaň a její psychologické působení na voliče

Election campaign and its impact on voters
Abstract:
Bakalářská práce Předvolební kampaň a její vliv na voliče je zaměřena na seznámení s termíny - předvolebí kampaně a politického marketingu. Celá problematika je směřována na poslední volby v roce 2006 do Poslanecké sněmovny Parlamentu České republiky (PS PČR). Práce je rozdělena do dvou hlavních částí. První část práce je teoretická, kde je seznámení se stručnou historii, vývojem předvolebních kampaní …more
Abstract:
Election campaign and its impact on voters were mainly focused on the elections to the Chamber of Deputies 2006th. I was preoccupied as they were campaigning, and was used as a political marketing campaigns and how it can affect and influence voters. In the first part are treated subjects campaigning and political marketing. History, evolution and theories on these issues. In one chapter is a summary …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 28. 4. 2010

Thesis defence

  • Date of defence: 26. 5. 2010
  • Supervisor: PhDr. Pavel Hynčica, Ph.D.

Citation record

The right form of listing the thesis as a source quoted

ČERNÁ, Tereza. Předvolební kampaň a její psychologické působení na voliče. Ústí nad Labem, 2010. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM. Filozofická fakulta

Full text of thesis

Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci pouze na univerzitě až od 28. 04. 2010

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM, Filozofická fakulta