Využití projektové metody pro výuku reálií v německém jazyce – Bc. Marta Baxantová
Bc. Marta Baxantová
Master's thesis
Využití projektové metody pro výuku reálií v německém jazyce
The use of the project method for teaching culture in German language instruction
Abstract:
Diplomová práce Využití projektové metody pro výuku reálií v německém jazyce pojednává o možnostech, které tato metoda výuky nabízí. Hlavním cílem je navrhnout a zrealizovat výukový projekt zaměřený na rozvoj klíčových kompetencí definovaných v RVP ZV ve výuce německého jazyka na základní škole. Tato práce poukazuje na vhodné využití projektů ve výuce cizích jazyků vedoucí k utváření a rozvíjení klíčových …moreAbstract:
Diploma thesis The use of the project method for teaching German language deals with potencial which this method offers.The main objective of this work is to design and implement a project focused on development of key competencies in teaching German at primary school.This diploma thesis refers to appropriate use of the project in teaching forein languages to flit to achieve and develop indiv l key …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 4. 12. 2017
Identifier:
https://is.muni.cz/th/yknoo/
Thesis defence
- Date of defence: 29. 1. 2018
- Supervisor: Mgr. Karolína Pešková, Ph.D.
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasaryk University
Faculty of EducationMaster programme / field:
Teacher Training for Primary and Lower Secondary Schools / Lower Secondary and Language School Teacher Training in German Language
Theses on a related topic
-
Rozvíjení sebehodnocení zaměřeného na mluvený projev u studentů učitelství němčiny jako cizího jazyka
Jana Veličková -
Učitel jako motivační faktor k učení se němčině po angličtině
Petra Fuková -
Mnohojazyčnost ve výuce němčiny jako dalšího cizího jazyka
Miroslav Janík -
Hra jako základní činnost v rané výuce cizího jazyka - na příkladu učebního souboru pro němčinu jako cizí jazyk "Ene mene"
Miroslava PETŘÍKOVÁ -
Motivace a rozvoj mluvení a psaní ve výuce němčiny jako druhého cizího jazyka
Růžena Heřmánková -
Výtvarné umění v hodinách němčiny jako cizího jazyka. Estetické učení a jeho užití ve výuce cizích jazyků.
Hana LISNEROVÁ -
Předložky ve výuce němčiny jako cizího jazyka
Jana ŠKUBALOVÁ -
Zprostředkování kreativity ve vybraných učebnicích němčiny jako cizího jazyka s ohledem na slovní zásobu
Klára TOPINKOVÁ