Eliška Kománková

Diplomová práce

Marketingový význam budování značky se smyslem

Marketing importance of brand with purpose
Anotace:
Diplomová práce se zabývá budováním značky se smyslem. Cílem diplomové práce je zjistit, zda je pro českého spotřebitele důležité, aby značky měly hlubší smysl a jaký to má vliv na jejich nákupní chování. Cílem je také zanalyzovat novou marketingovou komunikaci značky Hellmann’s a navrhnout kroky k jejímu zlepšení. Teoretická část přibližuje základní pojmy z oblasti budování značky a marketingové komunikace …více
Abstract:
The Master’s thesis focuses on brand with purpose. The aim of this thesis is to find out the importance of brand with purpose, whether it is important for consumers and how it influences their purchase behaviour. The aim is also to analyse new marketing communication of Hellmann’s and propose steps to improve it. The theoretical part describes the basic concepts of brand building and marketing communication …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 27. 10. 2018

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 3. 6. 2020
  • Vedoucí: Markéta Procházková
  • Oponent: Tereza Beranová

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/79774