Marketingový význam budování značky se smyslem – Eliška Kománková
Eliška Kománková
Master's thesis
Marketingový význam budování značky se smyslem
Marketing importance of brand with purpose
Anotácia:
Diplomová práce se zabývá budováním značky se smyslem. Cílem diplomové práce je zjistit, zda je pro českého spotřebitele důležité, aby značky měly hlubší smysl a jaký to má vliv na jejich nákupní chování. Cílem je také zanalyzovat novou marketingovou komunikaci značky Hellmann’s a navrhnout kroky k jejímu zlepšení. Teoretická část přibližuje základní pojmy z oblasti budování značky a marketingové komunikace …viacAbstract:
The Master’s thesis focuses on brand with purpose. The aim of this thesis is to find out the importance of brand with purpose, whether it is important for consumers and how it influences their purchase behaviour. The aim is also to analyse new marketing communication of Hellmann’s and propose steps to improve it. The theoretical part describes the basic concepts of brand building and marketing communication …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 27. 10. 2018
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/79774
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 3. 6. 2020
- Vedúci: Markéta Procházková
- Oponent: Tereza Beranová
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/79774
Vysoká škola ekonomická v Praze
Master programme / odbor:
Ekonomika a management / Management
Práce na příbuzné téma
-
Marketing; Marketing Communication; Communication mix; communication campaig
Martin Janků -
HR marketing communication. The Importance of HR marketing for Employer Brand.
Ekaterina Akhmedova -
Communication as load bearing element of marketing communication
Jiří Pivrnec -
The Role of New Media in a Modern Marketing Communication
Roman Sarychev -
The ethical issues in marketing communication
Anastasia Andreeva -
Ethical issues in marketing communication
Karina Khaddad -
Data Mining and Its Effective Utilization in Marketing Communication
Serpil Boyraz -
The role of new media in a modern marketing communication
Petra Nagajdová