Marek Horáček
Master's thesis
Využití strojové učení v počítačových hrách
Machine Learning in Computer Games
Abstract:
Tato práce se zabývá výzkumem a implementací umělé inteligence v počítačových hrách s ambicí využít v co možná největší míře strojové učení. V rámci práce bylo vytvořeno jednoduché procedurální generování samostatně se chovajících postav, jejich následné učení chůze za pomocí posilovaného učení, vytváření těchto postav v simulačním prostředí, které bylo navíc rozšířeno o systém zkušeností a adaptivní …moreAbstract:
This thesis is focused on the research and implementation of artificial intelligence in computer games with the ambition to utilize machine learning in the greatest possible extent. We have created a simple, procedural generation of non-playable characters, their subsequent learning to walk with the help of reinforcement learning, creating such characters in the simulation environment, which was also …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 30. 4. 2020
Identifier:
http://hdl.handle.net/10084/140413
Thesis defence
- Date of defence: 24. 6. 2020
- Supervisor: David Ježek
- Reader: Jan Kožusznik
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
HORÁČEK, Marek. \textit{Využití strojové učení v počítačových hrách}. Online. Master's thesis. Ostrava: VŠB - Technical University of Ostrava, Fakulta elektrotechniky a informatiky. 2020. Available from: https://theses.cz/id/i9i9wx/.
Full text of thesis
Accessibility: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS)se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: VŠB – Technická univerzita OstravaVSB – Technical University of Ostrava
Fakulta elektrotechniky a informatikyMaster programme / field:
Informační a komunikační technologie / Informatika a výpočetní technika
Theses on a related topic
-
Artificial intelligence in Steven Spielberg's Artificial Intelligence: A.I.
Adam Klas -
Copyright protection of artificial intelligence outputs
Benedikt Vala -
Machine learning techniques of de-novo molecular formula reconstruction from its mass spectrum
Adam Hájek -
Digital document analysis using machine learning methods
Nicholas Čapek -
Localization of mobile devices using machine learning
Aleš Calábek -
Can Computer Network Attack Amount to an Armed Attack?
David Mandinec -
Vizualization of AI algorithms for computer games
Jan Dvořák -
Impact of Data Quality on Deep Learning Algorithms in Computer Vision
Vlastimil Martinek