Gabriela Hálková
Diplomová práce
Bariéry internacionalizácie MSP
Bariéry internacionalizácie MSP
Anotace:
Diplomová práce je zaměřena na bariéry internacionalizace malých a středních podniků. Teoretická část sestává ze čtyř kapitol, ve kterých jsou uvedeny základní teoretické východiska potřebné pro praktickou část. První část vysvětluje podstatu internacionalizace a globalizace, druhá vymezuje MSP v České republice a v Evropské unii, třetí část uvádí nejdůležitější a nejčastější bariéry internacionalizace …víceAbstract:
The thesis focuses on the barriers to the internationalization of SMEs. The theoretical part consists of four chapters outlining the basic theoretical resources necessary for the practical part. The first part explains the nature of internationalization and globalization, the second defines SMEs in the Czech Republic and the European Union, the third section presents the most important and most common …víceAbstract:
Diplomová práca je zameraná na bariéry internacionalizácie malých a stredných podnikov. Teoretická časť pozostáva zo štyroch kapitol, v ktorých sú uvedené základné teoretické východiska potrebné pre praktickú časť. Prvá časť vysvetľuje podstatu internacionalizácie a globalizácie, druhá vymedzuje MSP v Českej republike a v Európskej únii, tretia časť uvádza najdôležitejšie a najčastejšie bariéry internacionalizácie …více
Jazyk práce: slovenština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 27. 10. 2009
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/20567
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 26. 5. 2010
- Vedoucí: Josef Taušer
- Oponent: Iveta Černá
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/20567
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod
Práce na příbuzné téma
-
Social media as a part of PR for small and medium businesses: how to survive and succeed
Anna Isakova -
Social Network and its marketing potential for Small and Medium Enterprise
Dmytro Husiev -
Social Networks and its marketing potential for Small and Medium Enterprises (SME).
Darya Ussatova -
Competitiveness of small and medium sized enterprises in China
Xie Xie -
Social Networks and its marketing potential for Small and Medium enterprises (SME)
Maksudhon Hamidov -
Social Network and its marketing potential for Small and Medium Enterprises
Jan Syrinek -
Social Networks and its marketing potential for Small and Medium Enterprises
Tomáš Cimburek -
Social Networks and its marketing potential for Small and Medium Enterprises
Ondřej Hanulík