Integrovaná marketingová komunikace - synergický efekt jednotlivých nástrojů – Bc. Jana Kohoutová
Bc. Jana Kohoutová
Diplomová práce
Integrovaná marketingová komunikace - synergický efekt jednotlivých nástrojů
Integrated Marketing Communications - synergistic effect of individual instruments
Anotace:
Diplomová práce se zabývá tématem integrované marketingové komunikace a synergickým efektem vzniklým působením jednotlivých nástrojů. Konkrétně analyzuje strategii marketingové komunikace pražské zoologické zahrady. Cílem práce je zhodnotit zvolenou kombinaci využitých komunikačních nástrojů vybrané společnosti, zjistit, jaké komunikační prostředky se v rámci vývoje osvědčily. Dokázat, zda se jedná …víceAbstract:
This thesis deals with Integrated Marketing Communications and the synergistic effect caused by the operation of individual instruments. The thesis specifically analyses the marketing communications strategy of the Prague zoological garden. The goal of this work is to analyze the combination of communication tools that the chosen company uses. Another goal is to find out which of the communications …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 16. 4. 2015
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/os4v6/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 11. 6. 2015
- Vedoucí: Ing. Pavel Klička
- Oponent: Ing. Pavel Rosenlacher
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Integrovaná marketingová komunikace - využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Rustam Galeev -
Integrovaná marketingová komunikace města Vrbno pod Pradědem
Monika Návojová -
Integrovaná marketingová komunikace České republiky v zahraničí
Karin Hyblerová -
Integrovaná marketingová komunikace – využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Ivana Seidlová -
Integrovaná marketingová komunikace – využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Martina Kulhavá -
Integrovaná marketingová komunikace a její vliv na image a poptávku firmy
Monika Klegová -
Integrovaná marketingová komunikace ve vybrané firmě
Tereza Maršálková -
Moderní nástroje marketingové komunikace a jejich pozice v současné integrované marketingové komunikaci
Marek Tocháček