Bc. Jana Kohoutová

Diplomová práce

Integrovaná marketingová komunikace - synergický efekt jednotlivých nástrojů

Integrated Marketing Communications - synergistic effect of individual instruments
Anotace:
Diplomová práce se zabývá tématem integrované marketingové komunikace a synergickým efektem vzniklým působením jednotlivých nástrojů. Konkrétně analyzuje strategii marketingové komunikace pražské zoologické zahrady. Cílem práce je zhodnotit zvolenou kombinaci využitých komunikačních nástrojů vybrané společnosti, zjistit, jaké komunikační prostředky se v rámci vývoje osvědčily. Dokázat, zda se jedná …více
Abstract:
This thesis deals with Integrated Marketing Communications and the synergistic effect caused by the operation of individual instruments. The thesis specifically analyses the marketing communications strategy of the Prague zoological garden. The goal of this work is to analyze the combination of communication tools that the chosen company uses. Another goal is to find out which of the communications …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 16. 4. 2015

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 11. 6. 2015
  • Vedoucí: Ing. Pavel Klička
  • Oponent: Ing. Pavel Rosenlacher

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní