Radek LEFAN
Bakalářská práce
Využití online marketingu
Use of online marketing
Anotace:
Cílem této práce je na základě analýzy vyhodnotit současné využití online marketingu ve vybraném subjektu a vypracovat konkrétní doporučení na inovaci. Osloveným subjektem pro spolupráci je LH PARKHOTEL****Hluboká nad Vltavou. V první části práce byla vypracována literární rešerše, která poskytuje základní pojmy pro řešenou problematiku. Druhá část práce obsahuje použité metody, které byly provedeny …víceAbstract:
The aim of this thesis is to evaluate the current utilization of online marketing in a selected subject and to develop specific recommendations for innovation. The collaborating entity for this research is LH PARKHOTEL****Hluboká nad Vltavou. The first part of the thesis consists of a literature review, providing fundamental concepts for the addressed issue. The second part outlines the methods employed …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 12. 4. 2024
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Petra Martíšková, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
LEFAN, Radek. Využití online marketingu. České Budějovice, 2024. bakalářská práce (Bc.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Ekonomická fakulta
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH, Ekonomická fakultaJIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH
Ekonomická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Současné online marketingové nástroje komunikace aplikované v kulturních organizacích
Karolína Vejražková -
Efektivita online marketingové komunikace ve vybrané firmě
Jan Soumar -
Marketingová komunikace kin v online prostředí: komparace artových kin a multiplexů
Sabina Hermochová -
Využití online marketingu v gastronomických službách
Lucie Kondelíková -
Online marketingová komunikace pro B2B segment eshopu Laporte.cz
Eliška Obrusníková -
Online marketingová komunikace ve vztahu k zákazníkovi
Denisa Schönigerová -
Marketingová komunikace divadel se zaměřením na online komunikační nástroje
Andrea Vagnerová -
Případová studie online marketingové propagace e-shopu
Denisa Reitermanová
Název
Vložil
Vloženo
Práva
Theses iaajlf iaajlf/2
15. 4. 2024