Spolupráce vybraných autoservisů se subjekty hodnotové sítě – Bc. Eva Tuzová
Bc. Eva Tuzová
Bachelor's thesis
Spolupráce vybraných autoservisů se subjekty hodnotové sítě
Cooperation of selected car services with subjects of the value network
Anotácia:
Bakalářská práce se zabývá problematikou hodnotového řetězce a hodnotovou sítí. Na základě rešerší prací různých autorů je v první části práce vysvětlen pojem hodnota pro zákazníka, její poskytování a maximalizace. Dále se práce zaměřuje na hodnotový řetězec a hodnotovou síť, jejich vzájemné vztahy a vazby. Na základě analýzy hodnotového řetězce a posilování vazeb v něm, podnik odhaluje nevyužité možnosti …viacAbstract:
The bachelor´s thesis deals with the value chain and the value network. On the basis of researches of various authors' works is in the first part explained the concept of customer value, its providing and maximization. Futhermore this work is focused on the value chain and the value network, their relationships and ties. Analysis of the value chain and strengthening of ties in it company reveals unused …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 22. 6. 2012
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 27. 8. 2012
- Vedúci: Ing. Zuzana Ehlová
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Tuzová, Eva. Spolupráce vybraných autoservisů se subjekty hodnotové sítě. Pardubice, 2012. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Pardubice. Fakulta chemicko-technologická
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Pardubice, Fakulta chemicko-technologickáUniversity of Pardubice
Faculty of Chemical TechnologyBachelor programme / odbor:
Chemical and Process Engineering / Economy and Management of Chemical and Food Industry
Práce na příbuzné téma
-
Spolupráce vybraných autoservisů se subjekty hodnotové sítě
Veronika Vrběcká -
Spolupráce výrobce autoolejů se subjekty hodnotové sítě
Adriana Ritschelová -
Spolupráce subjektů hodnotové sítě a její přínosy
Lucie Havelková -
Úloha subjektů hodnotové sítě při posilování vztahů se zákazníky na B2B trzích
Iva Stejskalová -
Spolupráce subjektů hodnotové sítě při zvyšování hodnoty pro zákazníky
Aleš Havránek -
Hodnota pro zákazníka ve vybraném podniku
Lenka Drahotová -
Outdoorová značka a její hodnota pro zákazníka
Ladislava BEZDĚKOVÁ -
Využití mobilních aplikací pro zvyšování hodnoty zákazníka jako moderní prostředek direkt marketingu
Viktorie Vacková