Bc. Martin Kubeš

Diplomová práce

Posouzení efektivnosti politického marketingu

Assessment of the effectiveness of political marketing
Anotace:
Práce se zabývá efektivností politického marketingu na komunální úrovni. Je zjišťováno používání nástrojů marketingové komunikace v předvolební kampani a v období mezi volbami. Analýza se věnuje průběhu voleb do zastupitelstva obce v Brandýse nad Labem – Stará Boleslav. Tedy předvolební kampani politických stran, které při volbách do zastupitelstvech obcí v roce 2014 získaly alespoň dva mandáty v zastupitelstvu …více
Abstract:
The diploma paper deals with the effectiveness of political marketing at the municipal level. The use of marketing communication tools in the pre-election campaign and between the elections is being investigated. The analysis deals with the election of municipal council in Brandýs nad Labem – Stara Boleslav. That is, the election campaign of political parties that had at least two mandates in the municipal …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 27. 9. 2017

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 1. 11. 2017
  • Vedoucí: prof. Ing. František Zich, DrSc.
  • Oponent: PhDr. Miroslav Komárek, CSc.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • všem autentizovaným
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní