Posouzení efektivnosti politického marketingu – Bc. Martin Kubeš
Bc. Martin Kubeš
Diplomová práce
Posouzení efektivnosti politického marketingu
Assessment of the effectiveness of political marketing
Anotace:
Práce se zabývá efektivností politického marketingu na komunální úrovni. Je zjišťováno používání nástrojů marketingové komunikace v předvolební kampani a v období mezi volbami. Analýza se věnuje průběhu voleb do zastupitelstva obce v Brandýse nad Labem – Stará Boleslav. Tedy předvolební kampani politických stran, které při volbách do zastupitelstvech obcí v roce 2014 získaly alespoň dva mandáty v zastupitelstvu …víceAbstract:
The diploma paper deals with the effectiveness of political marketing at the municipal level. The use of marketing communication tools in the pre-election campaign and between the elections is being investigated. The analysis deals with the election of municipal council in Brandýs nad Labem – Stara Boleslav. That is, the election campaign of political parties that had at least two mandates in the municipal …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 27. 9. 2017
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/alwtg/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 1. 11. 2017
- Vedoucí: prof. Ing. František Zich, DrSc.
- Oponent: PhDr. Miroslav Komárek, CSc.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- všem autentizovaným
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová komunikace českých vysokých škol s důrazem na propagaci oborů marketingu, marketingové komunikace
Karyna Yusupova -
Výzkum způsobů komunikace, její vývoj a cíle v různých časových etapách nedávné historie. Konfrontace těchto způsobů komunikace s očekávanými způsoby komunikace a návrh modelu nové komunikace pro budoucnost
Pavel Hoda -
Integrovaná marketingová komunikace - využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Rustam Galeev -
Moderní nástroje marketingové komunikace a jejich pozice v současné integrované marketingové komunikaci
Marek Tocháček -
Komunikace jako klíčová aktivita a nástroj rozvoje vztahu. Metody komunikace a sledované cíle.Výzkum spojení komunikace – produkt – konkurenční výhoda – odlišení se – vztah
Jana Rendlová -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech (Projekt marketingové komunikace módní značky vstupující na nový trh)
Eva Korinkova -
Marketingová komunikace vybrané firmy
Natálie Michaliková -
Marketingová komunikace pro budování identity a reputace ve výrobních podnicích
Petra Prchalová