Zdeněk Tretiak

Bachelor's thesis

Marketingová strategie ubytovacího zařízení TurnKey

Proposal of marketing strategy of TurnKey
Anotácia:
Cílem této diplomové práce je vytvoření marketingové strategie pro společnost TurnKey. Teoretická část vysvětluje základy marketingu v cestovním ruchu, zatímco praktická se věnuje detailní analýze společnosti, jejího marketingového mixu a tržního prostředí. Na základě SWOT analýzy a porovnání s konkurencí pomocí Porterova modelu pěti sil je formulován návrh marketingové strategie. Strategie se zaměřuje …viac
Abstract:
This thesis aims to create a marketing strategy for TurnKey. The theoretical part elucida- tes the fundamentals of tourism marketing, while the applied section delves into a comprehensive analysis of the company, its marketing mix, and market environment. A proposed marketing strategy is formulated based on a SWOT analysis and comparison with competitors using Porter's Five Forces model. The strategy …viac
 
 
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 26. 4. 2024

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 19. 6. 2024
  • Vedúci: Petr Janeček
  • Oponent: Petr Štumpf

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
https://vskp.vse.cz/eid/92263