Marketingová strategie ubytovacího zařízení TurnKey – Zdeněk Tretiak
Zdeněk Tretiak
Bachelor's thesis
Marketingová strategie ubytovacího zařízení TurnKey
Proposal of marketing strategy of TurnKey
Anotácia:
Cílem této diplomové práce je vytvoření marketingové strategie pro společnost TurnKey. Teoretická část vysvětluje základy marketingu v cestovním ruchu, zatímco praktická se věnuje detailní analýze společnosti, jejího marketingového mixu a tržního prostředí. Na základě SWOT analýzy a porovnání s konkurencí pomocí Porterova modelu pěti sil je formulován návrh marketingové strategie. Strategie se zaměřuje …viacAbstract:
This thesis aims to create a marketing strategy for TurnKey. The theoretical part elucida- tes the fundamentals of tourism marketing, while the applied section delves into a comprehensive analysis of the company, its marketing mix, and market environment. A proposed marketing strategy is formulated based on a SWOT analysis and comparison with competitors using Porter's Five Forces model. The strategy …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 26. 4. 2024
Identifikátor:
https://vskp.vse.cz/eid/92263
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 19. 6. 2024
- Vedúci: Petr Janeček
- Oponent: Petr Štumpf
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttps://vskp.vse.cz/eid/92263
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bachelor programme:
Manažer obchodu
Práce na příbuzné téma
-
Vliv digitalizace na marketing destinace cestovního ruchu
Bára Kováčová -
Social Media marketing podniku cestovního ruchu se zaměřením na Instagram marketing
Simona Nováčková -
Atraktivita destinací cestovního ruchu v Evropské unii ve vazbě na rozvoj kulinářského cestovního ruchu
Iryna Chernenko -
Vliv národní centrály cestovního ruchu (NTO) na konkurenceschopnost České republiky jako destinace cestovního ruchu
Petra Tomšovicová -
Marketing cestovního ruchu Středočeského kraje se zaměřením na Příbramsko
Nikola Bulinová -
Zhodnocení potenciálu destinace cestovního ruchu v České republice se zaměřením na vybraný podnik cestovního ruchu
Daniela Jirásková -
E-Marketing destinace cestovního ruchu - strategie, aktivity, monitoring
Martina Lžičařová -
Marketing domácího cestovního ruchu rodin s dětmi předškolního věku
Tereza Muchová