Bc. Petr Mareš

Diplomová práce

Mobilní – elektronický marketing jako nástroj konkurenčního boje

Mobile - Digital Marketing as a Tool for Competitive fight
Anotace:
Cílem této diplomové práce je seznámení čtenáře se všemi formami digitálního marketingu. Největším rozdílem mezi tablety, chytrými telefony a stolními počítači je jejich mobilita, resp. připravenost k „akci“. Jak z těchto efektivních nástrojů vytěžit maximum, a nejenom s ohledem na správné zacílení reklamy, ale především s důrazem na návratnost vložených investic. K tomu, aby agentury a zadavatelé …více
Abstract:
The aim of this thesis is to familiarize the reader with all forms of digital marketing. The biggest difference between tablets, smartphones, and desktop PCs is their mobility, or better said their readiness to "action". I also focus on how to get the most out of these effective tools in regards to the proper targeting of ads, and in particular emphasis on return on investment. In order for advertisers …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 23. 4. 2013

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 20. 6. 2013
  • Vedoucí: PhDr. Karel Eliáš, CSc.
  • Oponent: Ing. Vilém Kunz, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní