Mobilní – elektronický marketing jako nástroj konkurenčního boje – Bc. Petr Mareš
Bc. Petr Mareš
Diplomová práce
Mobilní – elektronický marketing jako nástroj konkurenčního boje
Mobile - Digital Marketing as a Tool for Competitive fight
Anotace:
Cílem této diplomové práce je seznámení čtenáře se všemi formami digitálního marketingu. Největším rozdílem mezi tablety, chytrými telefony a stolními počítači je jejich mobilita, resp. připravenost k „akci“. Jak z těchto efektivních nástrojů vytěžit maximum, a nejenom s ohledem na správné zacílení reklamy, ale především s důrazem na návratnost vložených investic. K tomu, aby agentury a zadavatelé …víceAbstract:
The aim of this thesis is to familiarize the reader with all forms of digital marketing. The biggest difference between tablets, smartphones, and desktop PCs is their mobility, or better said their readiness to "action". I also focus on how to get the most out of these effective tools in regards to the proper targeting of ads, and in particular emphasis on return on investment. In order for advertisers …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 23. 4. 2013
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/petg3/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 20. 6. 2013
- Vedoucí: PhDr. Karel Eliáš, CSc.
- Oponent: Ing. Vilém Kunz, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Online Marketing jako podpůrný kanál prodeje
Juraj Ondrejka -
Digitální komunikace a její efektivita v globální marketingové komunikaci
Marek Svatoň -
Vliv online platforem komunikace na efektivitu interní komunikace fastfoodového řetězce
Jonáš Vančura -
Digitální komunikace a kognitivní procesy spotřebitele
Adriana Salačová -
Sociální sítě jako trendový nástroj digitální komunikace
Michaela Lukešová -
Digitální komunikace a kognitivní procesy spotřebitele
Monika Hegarová -
Návrh komunikačního mixu s využitím digitální marketingové komunikace ve vybraném podniku
Pavlina Šturmová -
Digitální marketingová komunikace a její efektivita v komunikaci vybraného podniku
Vendula Kalenská