Mobilní – elektronický marketing jako nástroj konkurenčního boje – Bc. Petr Mareš
Bc. Petr Mareš
Master's thesis
Mobilní – elektronický marketing jako nástroj konkurenčního boje
Mobile - Digital Marketing as a Tool for Competitive fight
Abstract:
Cílem této diplomové práce je seznámení čtenáře se všemi formami digitálního marketingu. Největším rozdílem mezi tablety, chytrými telefony a stolními počítači je jejich mobilita, resp. připravenost k „akci“. Jak z těchto efektivních nástrojů vytěžit maximum, a nejenom s ohledem na správné zacílení reklamy, ale především s důrazem na návratnost vložených investic. K tomu, aby agentury a zadavatelé …moreAbstract:
The aim of this thesis is to familiarize the reader with all forms of digital marketing. The biggest difference between tablets, smartphones, and desktop PCs is their mobility, or better said their readiness to "action". I also focus on how to get the most out of these effective tools in regards to the proper targeting of ads, and in particular emphasis on return on investment. In order for advertisers …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 23. 4. 2013
Identifier:
https://is.vsfs.cz/th/petg3/
Thesis defence
- Date of defence: 20. 6. 2013
- Supervisor: PhDr. Karel Eliáš, CSc.
- Reader: Ing. Vilém Kunz, Ph.D.
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Master programme / field:
Economics and Management / Marketing Communication
Theses on a related topic
-
Online Marketing jako podpůrný kanál prodeje
Juraj Ondrejka -
Digitální komunikace a její efektivita v globální marketingové komunikaci
Marek Svatoň -
Vliv online platforem komunikace na efektivitu interní komunikace fastfoodového řetězce
Jonáš Vančura -
Digitální komunikace a kognitivní procesy spotřebitele
Adriana Salačová -
Sociální sítě jako trendový nástroj digitální komunikace
Michaela Lukešová -
Digitální komunikace a kognitivní procesy spotřebitele
Monika Hegarová -
Návrh komunikačního mixu s využitím digitální marketingové komunikace ve vybraném podniku
Pavlina Šturmová -
Digitální marketingová komunikace a její efektivita v komunikaci vybraného podniku
Vendula Kalenská