Plánování a hodnocení komunikační strategie v prostředí sociálních médií – Miroslav Šulc
Miroslav Šulc
Diplomová práce
Plánování a hodnocení komunikační strategie v prostředí sociálních médií
Planning and evalauation of corporate strategy in online social media environment
Anotace:
Práce se zabývá problémem, jak vytvořit efektivní strategii pro prostředí online sociálních médií a jak ji vyhodnotit. Teoretická část práce postupuje od postupné definice oblasti sociálních médií, jejich přechodu do online prostředí, stručného popisu historického vývoje až po strategické přístupy marketingu, které jsou pro toto pole specifické. Praktická část se skládá z analýzy několika případových …víceAbstract:
This paper researches the problem of creation an efficient strategy for the environment of online social networks, and its' evaluation. Theoretical part of the paper progresses gradually from definition of social media, its' progress into online world, brief description of historical development and finally covers strategic marketing approaches specific for this field. The practical part of the paper …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 5. 11. 2013
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/44757
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 3. 2. 2015
- Vedoucí: Miroslav Karlíček
- Oponent: Petr Kolář
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/44757
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Lollard social networks: An analysis of heresy trial records from Kent (1511-1512)
Jan Král -
Influencer analysis on social networks
Tai Le Tan Huynh -
Social networks in hospitality
Ekaterina Kulikova -
Social Networks and Their Marketing Potential For Small and Medium Enterprises
Alonso Jan Hilgert dongo Soria -
Methods and sources of media research and application of the media data in media planning process
Elina Andriasova -
The Role of New Media in a Modern Marketing Communication
Roman Sarychev -
The Role of Social Media Marketing in E-Commerce: An Investigation of the Relationship between Social Media Presence and Customer Engagement
Trupeshkumar kanubhai Patel -
Social Media Marketing
Nia Todua