Miroslav Šulc

Diplomová práce

Plánování a hodnocení komunikační strategie v prostředí sociálních médií

Planning and evalauation of corporate strategy in online social media environment
Anotace:
Práce se zabývá problémem, jak vytvořit efektivní strategii pro prostředí online sociálních médií a jak ji vyhodnotit. Teoretická část práce postupuje od postupné definice oblasti sociálních médií, jejich přechodu do online prostředí, stručného popisu historického vývoje až po strategické přístupy marketingu, které jsou pro toto pole specifické. Praktická část se skládá z analýzy několika případových …více
Abstract:
This paper researches the problem of creation an efficient strategy for the environment of online social networks, and its' evaluation. Theoretical part of the paper progresses gradually from definition of social media, its' progress into online world, brief description of historical development and finally covers strategic marketing approaches specific for this field. The practical part of the paper …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 5. 11. 2013

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 3. 2. 2015
  • Vedoucí: Miroslav Karlíček
  • Oponent: Petr Kolář

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/44757