Business plán obchodu s fotografickým vybavením – Bc. Marek Topolář
Bc. Marek Topolář
Master's thesis
Business plán obchodu s fotografickým vybavením
Photographic store business plan
Anotácia:
Cílem diplomové práce je vypracovat business plán, sloužící k založení obchodu s fotografickým vybavením ve městě Brně. Práce je rozdělena do tří hlavních částí. Teoretická část vysvětluje základní terminologii týkající se strategického řízení a strategické analýzy. V druhé části, zvané analytické, je analyzován provedený kvalitativní výzkum, dále je provedena analýza vnitřního a vnějšího prostředí …viacAbstract:
The aim of this diploma thesis is to develop a business plan to establish a photographic store in Brno. The thesis is divided into three main parts. The theoretical part explains basic terminology related to strategic management and strategic analysis. A quantitative research, analysis of internal and external environment and a stakeholder analysis, which revealed strengths, weaknesses, opportunities …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 16. 5. 2018
Obhajoba závěrečné práce
- Vedúci: Bc. Vít Janiš, BA (Hons) MSc Ph.D.
- Oponent: Magda Hlavenková, externi
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Mendelova univerzita v Brně, Provozně ekonomická fakultaMendel University in Brno
Faculty of Business and EconomicsMaster programme / odbor:
Economics and Management / Business Economics and Management
Práce na příbuzné téma
-
External and internal factors of prosperity SME
Diana Sargozhina -
Comparing 2004 and 2014 Revolutions in Ukraine: Internal Factors and External Players
Ruslan Matsiievskyi -
Place Branding, an application to Sardinia. What is the perception of the brand and what is the difference between internal and external stakeholders?
Gian Mario Battaglia -
Analysis of External and Internal Operations of Ralph Lauren
Aikerim Ramazan -
Evaluation of the Company's Competitiveness
Cyril Antony -
A Marketing Mix Analysis of a Selected Company
Vojtěch Doležal -
Hodnocení silných a slabých stránek činnosti podnikatelského subjektu a hodnocení vnějších příležitostí a rizik
Valeriya Sementsova -
Marketingový mix vybrané prodejny
Horká Horká