Měření spokojenosti zahraničních zákazníků na B2B trhu – Miriama Harabinová
Miriama Harabinová
Diplomová práce
Měření spokojenosti zahraničních zákazníků na B2B trhu
Foreign Customer Satisfaction Measurement at B2B market
Anotace:
Hlavným cieľom diplomovej práce bolo zistiť spokojnosť jednotlivých zahraničných zákazníkov a celkovú spokojnosť zahraničných zákazníkov spoločnosti ISMM Production & Business Cooperation s.r.o., ktorá pôsobí na B2B trhu. Čiastkový cieľ práce spočíva v zozbieraní názorov a pripomienok k samotnej spoločnosti, na základe ktorých boli vytvorené návrhy a odporučenia na zlepšenie chodu a zvýšenie spokojnosti …víceAbstract:
The main aim of this diploma thesis is to find out an individual foreign customer satisfaction and their overall satisfaction with company ISMM Production & Business Cooperation s.r.o. ISMM is a company acting on B2B market. A partial aim of this thesis consists of data collection (opinions, suggestions) about the company so then this information helps to create recommendations for improving some company …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 27. 4. 2012
Identifikátor:
http://hdl.handle.net/10084/91021
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 31. 5. 2012
- Vedoucí: Miloslav Cváček
- Oponent: Přemysl Mikšovský
Citační záznam
Plný text práce
Právo: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS) se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: VŠB - Technická univerzita OstravaVŠB - Technická univerzita Ostrava
Ekonomická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketing a obchod
Práce na příbuzné téma
-
Projekt marketingové koncepce ve vztahu zákazník - prodejce firmy Herman Slovakia s. r. o.
Dáša KORIMOVÁ -
Customer satisfaction in the Bulgarian civil aviation market - Case study of customer satisfaction analysis of Bulgaria Air
Nadezhda Iliyanova Rusinova -
Customer satisfaction and how to measure it (case study)
Sherif Chalifa -
Customer satisfaction and how to measure it (case study)
Huong Thanh Duong -
Customer satisfaction and how to measure it
Davit Sioridze -
Customer Satisfaction as the key to success for hospitality industry
Shubham Garg -
Evaluation of Marketing Communication: Role of Bloggers
Lucie Stejskalová -
Optimalizace nástrojů online reklamy obchodu Queri
Kristýna HLAVÁČOVÁ