Integrace žáků s lehkým mentálním postižením do základní školy – Bc. Veronika Augustinová
Bc. Veronika Augustinová
Master's thesis
Integrace žáků s lehkým mentálním postižením do základní školy
Integration of students wild mental disabilities in primary school
Anotácia:
AUGUSTINOVÁ, Veronika: Integrace žáků s lehkým mentálním postižením do základní školy. Diplomová práce. Brno: Masarykova univerzita, 2012, s. 82. Diplomová práce je zaměřena na integraci žáků s lehkým mentálním postižením do základní školy hlavního vzdělávacího proudu. Je rozdělena do čtyř hlavních kapitol přičemž každá kapitola řeší danou problematiku a má čtyři podkapitoly. První tři kapitoly tvoří …viacAbstract:
AUGUSTINOVÁ, Veronika: Integration/inklusion of students wild mental disabilities in primary school. Thesis: Brno, Masaryk University, 2012, pages 82. This dissertation is focused on the integration of students with mild mental disabilities in mainstream elementary school. It is divided into four main chapters and each chapter deals with the issue and has four subsections. The first three chapters …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 24. 4. 2012
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/c5s46/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 10. 5. 2012
- Vedúci: prof. PaedDr. Miroslava Bartoňová, Ph.D.
- Oponent: PhDr. Mgr. Ilona Fialová, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasaryk University
Faculty of EducationMaster programme / odbor:
Special Education / Special Education for Teachers
Práce na příbuzné téma
-
Projevy náročného a problémového chování u studentek se sníženou kognitivní schopností (lehké a středně těžké mentální postižení)
Petra NOVÁKOVÁ -
Soužití dětí s lehkým mentálním postižením s dětmi bez mentálního postižení v dětském domově
Soňa Opelková -
Přínos chráněného bydlení u osob s lehkým mentálním postižením a středně těžkým mentálním postižením
Lucie Pilařová -
The need of bridging the ELT gap between Pre-school and Primary school education
Markéta Hulánová -
Spolupráce mateřské a základní školy aneb Trochu jiná cesta do školy. Co-operation of nursery school and primary school or Another way how to get to school.
Michaela MAŠATOVÁ -
Assessing Writing of Dyslexic Learners at Primary School
Josef Dastych -
Rotational teaching of English language at Primary and Lower Secondary school
Michal Pospíšil -
Using game-like activities as a replacement of textbooks in English language lessons at Primary School
Dominika Slabá