Textbooks in teaching and learning English: Perspective of upper primary learners – Petr Skalák
Petr Skalák
Bachelor's thesis
Textbooks in teaching and learning English: Perspective of upper primary learners
Textbooks in teaching and learning English: learners' perspective
Abstract:
The bachelor thesis deals with textbook evaluation from the perspective of the upper primary learners. Firstly, the theory of textbook is debated. The history of the textbook is discussed, and definition of the textbook as a didactic means is explained along with its functions and structural components. Secondly, the problematic of textbook evaluation is considered; attention is paid to the reasons …moreAbstract:
Tato bakalářská práce se zabývá hodnocením učebnice z perspektivy žáka druhého stupně základní školy. Nejprve je debatována teorie učebnice. Diskutována je historie učebnice a je vysvětlena její definice jakožto didaktický prostředek spolu s jejími funkcemi a strukturálními komponenty. Následně je zvážena problematika hodnocení učebnic; pozornost je věnována důvodům k hodnocení, důležitosti názoru …more
Language used: English
Date on which the thesis was submitted / produced: 30. 6. 2017
Accessible from:: 31. 12. 2999
Thesis defence
- Supervisor: PaedDr. Monika Černá, Ph.D.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
SKALÁK, Petr. \textit{Textbooks in teaching and learning English: Perspective of upper primary learners}. Online. Bachelor's thesis. Pardubice: University of Pardubice, Faculty of Arts and Philosophy. 2017. Available from: https://theses.cz/id/icjcw8/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
Skalák, Petr. Textbooks in teaching and learning English: Perspective of upper primary learners. Pardubice, 2017. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Pardubice. Fakulta filozofická
Full text of thesis
Accessibility: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Pardubice, Fakulta filozofickáUniversity of Pardubice
Faculty of Arts and PhilosophyBachelor programme / field:
Specialisation in Educational Sciences / English for Education
Theses on a related topic
-
Žáci druhého stupně ZŠ a jejich vztah k autoritám v prostředí školy
Jitka Kociánová -
Numerické hodnocení pohledem žáků druhého stupně základní školy
Simona Prachařová -
Sebepoškozování u žáků druhého stupně základních škol
Barbora Čechová -
Vliv Covidové doby na fyzickou kondici žáků druhého stupně základní školy.
Tomáš Kociňák -
Informovanost žáků druhého stupně o vybraných tématech reprodukčního zdraví
Michaela Hlaváčková -
Hygiena dutiny ústní u žáků druhého stupně vybraných základních škol
Hana Hladká -
Přehledová studie výzkumů motivace žáků druhého stupně českých základních škol v anglickém jazyce
Bára Forejtová -
Informovanost žáků druhého stupně základní školy o šikaně
Nikol Chaloupecká