Vybrané aspekty inkluzivního vzdělávání z pohledu učitelů základních škol – Nikola DAŇKOVÁ
Nikola DAŇKOVÁ
Master's thesis
Vybrané aspekty inkluzivního vzdělávání z pohledu učitelů základních škol
Selected aspects of inclusive education from the primary school teachers´ point of view
Abstract:
Diplomová práce je tematicky zaměřena na problematiku hodnocení vybraných aspektů legislativních změn a rozvoje inkluzivního vzdělávání z pohledu učitelů. Teoretická východiska práce jsou orientována na problematiku vývoje přístupů společnosti ke vzdělávání a integraci osob s postižením, problematiku vývoje a aktuální situace v oblasti legislativního rámce vzdělávání dětí, žáků a studentů se SVP, podrobnou …moreAbstract:
This diploma thesis is focused on the problem of assessment of aspects of legislative changes and development of inclusive education from the perspective of teachers. Theoretical part of the thesis is focused on issues of development of society's approach to education and integration of people with disabilities, the development issues and the current situation in the legislative framework of education …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 11. 3. 2019
Accessible from:: 31. 12. 2999
Thesis defence
- Supervisor: Mgr. Zdeněk Svoboda, Ph.D.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
DAŇKOVÁ, Nikola. \textit{Vybrané aspekty inkluzivního vzdělávání z pohledu učitelů základních škol}. Online. Master's thesis. Ústí nad Labem: University of Jan Evangelista Purkyně in Ústí nad Labem, Faculty of Education. 2019. Available from: https://theses.cz/id/icjw1f/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
DAŇKOVÁ, Nikola. Vybrané aspekty inkluzivního vzdělávání z pohledu učitelů základních škol. Ústí nad Labem, 2019. diplomová práce (Mgr.). UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM. Pedagogická fakulta
Full text of thesis
Accessibility: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM, Pedagogická fakultaJAN EVANGELISTA PURKYNĚ UNIVERSITY IN ÚSTÍ NAD LABEM
Faculty of EducationMaster programme / field:
Specialization in Education / Social Pedagogy
Theses on a related topic
-
Rozvoj potenciálu žáků se speciálně vzdělávacími potřebami ve školní družině prostřednictvím edukačních aktivit
Daniel Antonín Zelinka -
Co s sebou přináší integrace dětí se speciálně vzdělávacími potřebami do hlavního vzdělávacího proudu
Monika Pliešovská -
Vztahy mezi žáky intaktními a žáky se speciálně vzdělávacími potřebami v inkluzivním prostředí
Kateřina Bártová -
Inkluze dětí se speciálně vzdělávacími potřebami do vzdělávacího systému z hlediska teorie rámců
Simona SVÍTKOVÁ -
Aktuální pojetí výuky českého jazyka na 1. stupni základních škol pro žáky se speciálně vzdělávacími potřebami
Tereza ŠVANDOVÁ -
Význam rituálů u vybraných dětí se speciálně vzdělávacími potřebami
Tereza DUBOVÁ -
Zajištění péče o žáky se speciálními vzdělávacími potřebami na základní škole se zaměřením na předmět speciálně pedagogické péče.
Daniela CHMELOVÁ -
Tvořivé schopnosti v kontextu speciálně vzdělávacích potřeb
Iveta MACHOVÁ