Strategie efektivní péče o zákazníka – Ing. Petra Bendová
Ing. Petra Bendová
Bakalářská práce
Strategie efektivní péče o zákazníka
Effective customer care strategy
Anotace:
Práce je zaměřena na popsání současné efektivní péče o zákazníka. V teoretické části je popsána historie marketingu, problematika nákupního chování, segmentace a mystery shopping. Praktická část je analýzou stávajícího stavu péče o zákazníky ve firmě Auto BALVIN spol. s r.o., s následujícími návrhy na možné zlepšení komunikace s klienty a k zajištění vyšší spokojenosti zákazníkůAbstract:
The dissertation is focused on current effective customer care description. The theoretical part describes the history of marketing, shopping manners problems, segmentation and mystery shopping. The practical part analyses the current state of the customer care in Auto BALVIN Ltd. company and proposes some suggestions how to improve the communication with the customers to ensure higher customer satisfaction …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 10. 5. 2013
Identifikátor:
https://is.sting.cz/th/xvxtd/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 27. 5. 2013
- Vedoucí: Ing. Lukáš Trčka, Ph.D.
- Oponent: Ing. Jaroslav Grégr
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- všem autentizovaným
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Akademie StingAkademie Sting
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Organizace a řízení malých a středních firem
Práce na příbuzné téma
-
Komunikace jako klíčová aktivita a nástroj rozvoje vztahu. Metody komunikace a sledované cíle.Výzkum spojení komunikace – produkt – konkurenční výhoda – odlišení se – vztah
Jana Rendlová -
Komunikace jako klíčová aktivita a nástroj rozvoje vztahů se zákazníky
Nataliia Marhita -
Komunikace se zákazníkem v odvětví telekomunikací
Jiří Port -
Komunikace se zákazníkem při tvorbě podnikové aplikace
Josef Durczok -
SWOT analýza firmy se zaměřením na zlepšení komunikace se zákazníkem
Zlata Plouharová -
Výuka komunikace se zákazníkem v oboru Hotelnictví a turismus Klíčová
Luboš Prüger -
Komunikace se zákazníkem ve vybraném podniku
Zuzana Kočvárková -
Marketingová komunikace v MSP se zaměřením na B2C trhy
Anna Dolejšová