Ing. Petra Bendová

Bachelor's thesis

Strategie efektivní péče o zákazníka

Effective customer care strategy
Abstract:
Práce je zaměřena na popsání současné efektivní péče o zákazníka. V teoretické části je popsána historie marketingu, problematika nákupního chování, segmentace a mystery shopping. Praktická část je analýzou stávajícího stavu péče o zákazníky ve firmě Auto BALVIN spol. s r.o., s následujícími návrhy na možné zlepšení komunikace s klienty a k zajištění vyšší spokojenosti zákazníků
Abstract:
The dissertation is focused on current effective customer care description. The theoretical part describes the history of marketing, shopping manners problems, segmentation and mystery shopping. The practical part analyses the current state of the customer care in Auto BALVIN Ltd. company and proposes some suggestions how to improve the communication with the customers to ensure higher customer satisfaction …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 10. 5. 2013

Thesis defence

  • Date of defence: 27. 5. 2013
  • Supervisor: Ing. Lukáš Trčka, Ph.D.
  • Reader: Ing. Jaroslav Grégr

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • všem autentizovaným
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Akademie Sting