Ing. Petra Bendová
Bachelor's thesis
Strategie efektivní péče o zákazníka
Effective customer care strategy
Abstract:
Práce je zaměřena na popsání současné efektivní péče o zákazníka. V teoretické části je popsána historie marketingu, problematika nákupního chování, segmentace a mystery shopping. Praktická část je analýzou stávajícího stavu péče o zákazníky ve firmě Auto BALVIN spol. s r.o., s následujícími návrhy na možné zlepšení komunikace s klienty a k zajištění vyšší spokojenosti zákazníkůAbstract:
The dissertation is focused on current effective customer care description. The theoretical part describes the history of marketing, shopping manners problems, segmentation and mystery shopping. The practical part analyses the current state of the customer care in Auto BALVIN Ltd. company and proposes some suggestions how to improve the communication with the customers to ensure higher customer satisfaction …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 10. 5. 2013
Identifier:
https://is.sting.cz/th/xvxtd/
Thesis defence
- Date of defence: 27. 5. 2013
- Supervisor: Ing. Lukáš Trčka, Ph.D.
- Reader: Ing. Jaroslav Grégr
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- všem autentizovaným
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Akademie StingSting academy
Bachelor programme / field:
Economy and Management / Organization and Management of small and medium sized firms
Theses on a related topic
-
Komunikace jako klíčová aktivita a nástroj rozvoje vztahu. Metody komunikace a sledované cíle.Výzkum spojení komunikace – produkt – konkurenční výhoda – odlišení se – vztah
Jana Rendlová -
Komunikace jako klíčová aktivita a nástroj rozvoje vztahů se zákazníky
Nataliia Marhita -
Komunikace se zákazníkem v odvětví telekomunikací
Jiří Port -
Komunikace se zákazníkem při tvorbě podnikové aplikace
Josef Durczok -
SWOT analýza firmy se zaměřením na zlepšení komunikace se zákazníkem
Zlata Plouharová -
Výuka komunikace se zákazníkem v oboru Hotelnictví a turismus Klíčová
Luboš Prüger -
Komunikace se zákazníkem ve vybraném podniku
Zuzana Kočvárková -
Marketingová komunikace v MSP se zaměřením na B2C trhy
Anna Dolejšová