Ing. Lukáš Bednář

Master's thesis

Strategický plán pro umístění nového produktu na trh

Strategic plan for the placing of the new product on the market
Abstract:
Cílem této diplomové práce je sestavení základního manuálu, který bude v dotyčné obchodní společnosti v blízké době realizován. Jedná se o strategický plán pro zavedení nového produktu na trh. Práce je vypracována pro malou rodinnou společnost, zabývající se obchodem se sušeným mlékem a jemu podobnými komoditami. V důsledku dodavatelsko-odběratelských vztahů získala společnost nový produkt. Po bližším …more
Abstract:
The main goal of this thesis is to prepare basic manual, which should be used in a selected company. The manual is a strategic plan for the placing of the new product on the market. Thesis should be done for a small family business dealing with milk powder and similar commodities. Company gained in a customer ? suppliers process a new product. The owner of the company decided to distribute it in modified …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 9. 5. 2013
Accessible from:: 9. 5. 2013

Thesis defence

  • Date of defence: 17. 6. 2013
  • Supervisor: Ing. Jaroslava Syrovátková, Ph.D.

Citation record

The right form of listing the thesis as a source quoted

Bednář, Lukáš. Strategický plán pro umístění nového produktu na trh. Liberec, 2013. diplomová práce (Ing.). TECHNICKÁ UNIVERZITA V LIBERCI. Ekonomická fakulta

Full text of thesis

Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 9.5.2013

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • Soubory jsou od 9. 5. 2013 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: TECHNICKÁ UNIVERZITA V LIBERCI, Ekonomická fakulta
Vázaný výtisk práce je dostupný v knihovne: UKN