Bc. Barbora Klímová
Master's thesis
Influencer marketing
Influencer marketing
Anotácia:
Tato diplomová práce se zaměřuje na výzkum a analýzu využití influencer marketingu ve vybraném obchodním centru. Hlavním cílem práce je posoudit marketingovou komunikaci a prozkoumat, jak influencer marketing odkrývá nové trendy z hlediska marketingu. Práce se zaměří na konkrétní aspekty, jako jsou identifikace vhodných influencerů nebo například efektivita kampaní. Díky konkrétně vybranému podniku …viacAbstract:
This diploma thesis focuses on research and analysis of the use of influencer marketing in a selected shopping center. The main goal of the work is to assess marketing communication and to investigate how influencer marketing uncovers new trends from the point of view of marketing. The work will focus on specific aspects, such as the identification of suitable influencers or, for example, the effectiveness …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 4. 2024
Obhajoba závěrečné práce
- Vedúci: Ing. Lucie Mašterová, Ph.D.
- Oponent: Lukáš Mazánek, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: NEWTON University Group, Vysoká škola NEWTONNEWTON University Group
NEWTON UniversityMaster programme:
Management
Práce na příbuzné téma
-
Marketing; Marketing Communication; Communication mix; communication campaig
Martin Janků -
HR marketing communication. The Importance of HR marketing for Employer Brand.
Ekaterina Akhmedova -
Communication as load bearing element of marketing communication
Jiří Pivrnec -
The Role of New Media in a Modern Marketing Communication
Roman Sarychev -
The ethical issues in marketing communication
Anastasia Andreeva -
Ethical issues in marketing communication
Karina Khaddad -
Data Mining and Its Effective Utilization in Marketing Communication
Serpil Boyraz -
The role of new media in a modern marketing communication
Petra Nagajdová