Marketing zážitkového cestovního ruchu v Posázaví – Bc. Iva HLINKOVÁ
Bc. Iva HLINKOVÁ
Diplomová práce
Marketing zážitkového cestovního ruchu v Posázaví
Event tourism marketing in Posázaví
Anotace:
V práci je věnována pozornost jedné z nejvýznamnějších kulturních událostí turistického regionu Posázaví, jakou je multikulturní festival Sázavafest. Festival se v současné době řadí k největším a nejnavštěvovanějším hudebním festivalům v ČR. Akce tak každoročně láká do regionu turisty z celé České republiky (okrajově i ze Slovenska) a má proto pro něj nemalý význam. Pořádání eventu se odráží v cestovním …víceAbstract:
Subject of this diploma work is multicultural festival called Sázavafest, which takes place in the region Posázaví and ranks among the biggest and the most visited summer cultural events in Czech republic.The event yearly attracts tourists from the whole republic and that´s why it brings a benefit for the region. Moreover running festival can reflect a lot in tourism activity within the region. The …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 29. 4. 2009
Zveřejnit od: 29. 4. 2009
Identifikátor:
12174
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 9. 6. 2009
- Vedoucí: doc. JUDr. Ludmila Novacká, CSc.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
HLINKOVÁ, Iva. Marketing zážitkového cestovního ruchu v Posázaví. Č. Bud., 2009. diplomová práce (Ing.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Ekonomická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 29. 04. 2009
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 29. 4. 2009 dostupné: světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH, Ekonomická fakultaJIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH
Ekonomická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Obchodní podnikání
Práce na příbuzné téma
-
Regionální produkt cestovního ruchu jako nástroj rozvoje cestovního ruchu ve vybrané destinaci
Eliška Kubíčková -
Pražský hrad jako produkt cestovního ruchu
Erika Velíšková -
Geoparky a produkt cestovního ruchu
Marie Lundová -
Svatby jako specifický produkt cestovního ruchu
Barbora Šlehoferová -
ZOO, produkt cestovního ruchu
Žaneta Mazurová -
Fotografické workshopy jako produkt cestovního ruchu.
Veronika Pujmanová -
Svatba na přání jako specifický produkt cestovního ruchu
Lucie Čejková -
Tvorba produktu cestovního ruchu v oblasti církevního CR
Zdeňka Klusáčková
Název
Vložil
Vloženo
Práva