Porovnanie ROI v komunikačnom mixe projektu Ludmila Captures – Ľudmila Borošová
Ľudmila Borošová
Diplomová práce
Porovnanie ROI v komunikačnom mixe projektu Ludmila Captures
Porovnanie ROI v komunikačnom mixe projektu Ludmila Captures
Anotace:
Diplomová práce je zaměřená na výkonnost komunikačního mixu projektu Ludmila Captures, který poskytuje fotografické služby. Přibližuje fungování sociálních sítí a PPC reklamy. Rozebírá taky nastavení značky a vizuální identitu projektu v kreativním provedení reklamy. Cílem práce je porovnání úspěšnosti konkrétních provedení reklam ve fotografickém odvětví. Dalším cílem je navržení vhodné placené komunikační …víceAbstract:
The master thesis is focused on measuring the effectiveness in the communication mix of the photography project Ludmila Captures. Its main areas of focus are social media and PPC ads. It also touches on the topic of visual identity and creative design in the ads. The objective of the thesis is to compare the success of specific types of ads in the photography industry. It also aims to propose a suitable …víceAbstract:
Diplomová práca je zameraná na výkonnosť komunikačného mixu projektu Ludmila Captures, ktorý poskytuje fotografické služby. Približuje okrem iného fungovanie sociálnych sietí a PPC reklamy. Rozoberá aj nastavenie značky a vizuálnej identity projektu v kreatívnom prevedení reklamy. Cieľom práce je porovnanie úspešnosti konkrétnych prevedení reklám vo fotografickom odvetví. Ďalším cieľom je navrhnutie …více
Jazyk práce: slovenština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 21. 8. 2021
Identifikátor:
https://vskp.vse.cz/eid/84759
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 8. 9. 2021
- Vedoucí: Jan Mareš
- Oponent: Michal Andera
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttps://vskp.vse.cz/eid/84759
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management
Práce na příbuzné téma
-
MARKETING COMMUNICATION MIX OF THE SELECTED REGION
Valeria Melynicsenko -
Blogování jako podstatná součást online marketingové komunikace
Tereza Drtinová -
Online Marketing as a Part of Marketing Communication of a Small Business
Elina Soitu -
Online marketingová komunikace internetového obchodu tiktakhodinky.cz
Vojtěch Venglář -
Marketingová komunikace divadel se zaměřením na online komunikační nástroje
Andrea Vagnerová -
A Marketing Communications Mix for a Translation Company
Barbora Habrúnová -
Marketingový komunikační mix vybraného podniku - produktu
Katarína Rakuščinec -
Komunikačný mix vybranej finančnej inštitúcie
Zuzana Radošová