Porovnanie ROI v komunikačnom mixe projektu Ludmila Captures – Ľudmila Borošová
Ľudmila Borošová
Master's thesis
Porovnanie ROI v komunikačnom mixe projektu Ludmila Captures
Porovnanie ROI v komunikačnom mixe projektu Ludmila Captures
Abstract:
Diplomová práce je zaměřená na výkonnost komunikačního mixu projektu Ludmila Captures, který poskytuje fotografické služby. Přibližuje fungování sociálních sítí a PPC reklamy. Rozebírá taky nastavení značky a vizuální identitu projektu v kreativním provedení reklamy. Cílem práce je porovnání úspěšnosti konkrétních provedení reklam ve fotografickém odvětví. Dalším cílem je navržení vhodné placené komunikační …moreAbstract:
The master thesis is focused on measuring the effectiveness in the communication mix of the photography project Ludmila Captures. Its main areas of focus are social media and PPC ads. It also touches on the topic of visual identity and creative design in the ads. The objective of the thesis is to compare the success of specific types of ads in the photography industry. It also aims to propose a suitable …moreAbstract:
Diplomová práca je zameraná na výkonnosť komunikačného mixu projektu Ludmila Captures, ktorý poskytuje fotografické služby. Približuje okrem iného fungovanie sociálnych sietí a PPC reklamy. Rozoberá aj nastavenie značky a vizuálnej identity projektu v kreatívnom prevedení reklamy. Cieľom práce je porovnanie úspešnosti konkrétnych prevedení reklám vo fotografickom odvetví. Ďalším cieľom je navrhnutie …more
Language used: Slovak
Date on which the thesis was submitted / produced: 21. 8. 2021
Identifier:
https://vskp.vse.cz/eid/84759
Thesis defence
- Date of defence: 8. 9. 2021
- Supervisor: Jan Mareš
- Reader: Michal Andera
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Prazehttps://vskp.vse.cz/eid/84759
Vysoká škola ekonomická v Praze
Master programme / field:
Ekonomika a management / Management
Theses on a related topic
-
MARKETING COMMUNICATION MIX OF THE SELECTED REGION
Valeria Melynicsenko -
Blogování jako podstatná součást online marketingové komunikace
Tereza Drtinová -
Online Marketing as a Part of Marketing Communication of a Small Business
Elina Soitu -
Online marketingová komunikace internetového obchodu tiktakhodinky.cz
Vojtěch Venglář -
Marketingová komunikace divadel se zaměřením na online komunikační nástroje
Andrea Vagnerová -
A Marketing Communications Mix for a Translation Company
Barbora Habrúnová -
Marketingový komunikační mix vybraného podniku - produktu
Katarína Rakuščinec -
Komunikačný mix vybranej finančnej inštitúcie
Zuzana Radošová