Marek Riger
Master's thesis
Analýza imidžu mesta
Image Analysis of the City
Abstract:
Témou tejto diplomovej práce je analýza image mesta Bytča. Cieľom práce je zistiť aktuálny stav image z pohľadu obyvateľov a návštevníkov mesta. Skúmané boli taktiež dôvody spokojnosti a nespokojnosti so životom v meste. V teoretickej časti sa venuje definovaniu pojmu image a marketingu miest a obcí. Ďalej definuje charakteristiky mesta Bytča v internom a externom marketingovom prostredí. Analytická …moreAbstract:
The theme of this diploma thesis is image analysis of the city Bytča. The aim of this thesis is to find out the actual state of image of the city from the perspective of citizens and visitors of the city. The reasons of satisfaction and dissatisfaction with living in the city were examined too. In the theoretical part is defined the concept of image and marketing of cities and municipalities. Further …more
Language used: Slovak
Date on which the thesis was submitted / produced: 23. 4. 2021
Identifier:
http://hdl.handle.net/10084/143267
Thesis defence
- Date of defence: 25. 5. 2021
- Supervisor: Miluše Hluchníková
- Reader: Kamila Poláková
Full text of thesis
Accessibility: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS)se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: VŠB – Technická univerzita OstravaVSB – Technical University of Ostrava
Ekonomická fakultaMaster programme / field:
Ekonomika a management / Marketing a obchod
Theses on a related topic
-
Marketing města a „Smart Cities“
Kristýna Minaříková -
Marketing města Třinec
Kawuloková Kawuloková -
Destinační marketing města Brna se zacílením na zahraniční turisty
Aneta Bahelková -
Event marketing jako nástroj pro rozvoj města
Andrea Rubínová -
The Internal Image of the Zlín Municipal Theatre: A Marketing Study
Denisa Velešíková -
Marketing Communication in promoting country's image
Darya Kashtanava -
Analýza image a percepce hlavního města Prahy jako turistické destinace v zahraničních médiích
Florian Vinařský -
Analýza image města
Ivana Štěpánová