Veronika Černá

Bakalářská práce

Analýza nových trendov v marketingovej komunikácii

Analýza nových trendů v marketingové komunikaci
Anotace:
Vo svete marketingu nastali zmeny, kedy tradičné princípy a prístupy už nie sú také účinné ako kedysi. Segmentácia, targeting a positioning sú naďalej dôležité v marketingovej stratégii, ale je potrebné sa zamyslieť nad ich efektmi. Mojím cieľom je poukázať na synergický efekt plynúci zo spojenia nových smerov v marketingovej komunikácii a tradičného marketingu, možnosti aplikácie murketingu, Word …více
Abstract:
In the world of marketing there have been a lot of changes.The traditional principles are not that effective as before. Segmentation, targeting and positionig are still important in marketing strategy, but it is necessary to think about their effects. That is why I cleared up their pross and cons in order to traditional concept of marketing. My aim is to point on the synergetic effect which appears …více
Abstract:
Vo svete marketingu nastali zmeny, kedy tradičné princípy a prístupy už nie sú také účinné ako kedysi. Segmentácia, targeting a positioning sú naďalej dôležité v marketingovej stratégii, ale je potrebné sa zamyslieť nad ich efektmi. Mojím cieľom je poukázať na synergický efekt plynúci zo spojenia nových smerov v marketingovej komunikácii a tradičného marketingu, možnosti aplikácie murketingu, Word …více
 
 
Jazyk práce: slovenština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 28. 1. 2009

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 21. 1. 2010
  • Vedoucí: Jitka Černá
  • Oponent: Tomáš David

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/20128

Vysoká škola ekonomická v Praze

Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management