Analýza nových trendov v marketingovej komunikácii – Veronika Černá
Veronika Černá
Bakalářská práce
Analýza nových trendov v marketingovej komunikácii
Analýza nových trendů v marketingové komunikaci
Anotace:
Vo svete marketingu nastali zmeny, kedy tradičné princípy a prístupy už nie sú také účinné ako kedysi. Segmentácia, targeting a positioning sú naďalej dôležité v marketingovej stratégii, ale je potrebné sa zamyslieť nad ich efektmi. Mojím cieľom je poukázať na synergický efekt plynúci zo spojenia nových smerov v marketingovej komunikácii a tradičného marketingu, možnosti aplikácie murketingu, Word …víceAbstract:
In the world of marketing there have been a lot of changes.The traditional principles are not that effective as before. Segmentation, targeting and positionig are still important in marketing strategy, but it is necessary to think about their effects. That is why I cleared up their pross and cons in order to traditional concept of marketing. My aim is to point on the synergetic effect which appears …víceAbstract:
Vo svete marketingu nastali zmeny, kedy tradičné princípy a prístupy už nie sú také účinné ako kedysi. Segmentácia, targeting a positioning sú naďalej dôležité v marketingovej stratégii, ale je potrebné sa zamyslieť nad ich efektmi. Mojím cieľom je poukázať na synergický efekt plynúci zo spojenia nových smerov v marketingovej komunikácii a tradičného marketingu, možnosti aplikácie murketingu, Word …více
Jazyk práce: slovenština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 28. 1. 2009
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/20128
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 21. 1. 2010
- Vedoucí: Jitka Černá
- Oponent: Tomáš David
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/20128
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Marketing Strategy of the Company in Terms of New Trends in Nutrition
Iryna Trylis -
The role of new media in a modern marketing communication
Petra Nagajdová -
The role of new media in modern marketing communications
Tatyana Khvan -
New trends in marketing communications
Elena Ogorelkova -
Comparative Analysis of New Trends in Ski Resort Marketing
Helena Taxová -
Influencer marketing
Bára Dvorská -
Marketing ve vybrané obchodní společnosti
Eva Fialová