Mgr. Aleš Dědeček

Bachelor's thesis

Sportovní reklama

Abstract:
S přechodem na tržní ekonomiku se i u nás začala rozvíjet sportovní reklama. Práce pojednává o komunikačním mixu, zabívá se problémy propagace a firemní komunikace obecně, jelikož jsou platná i pro sportovní reklamu. Kromě toho má sportovní reklama svoje jasná specifika. Druhou částí práce je pak dotazovací průzkum, zaměřený na dané téma sportovní reklama. Výzkum zachycuje odpovědi 150 respondentů …more
Abstract:
Because our country is a state with market economics, the sports promotion is quickly developing. The labour is about mercantile communication, publicity, communication and promotion. General principle are available for sports promotion. The sports promotion has owvn particularities of course. The second part of my labour is a survey. The questions were about sports promotion.
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 20. 1. 2006

Thesis defence

  • Date of defence: 20. 1. 2006
  • Supervisor: Ing. Šárka Dvořáková, Ph.D.

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Masarykova univerzita, Fakulta sportovních studií