Mgr. Aleš Dědeček
Bachelor's thesis
Sportovní reklama
Abstract:
S přechodem na tržní ekonomiku se i u nás začala rozvíjet sportovní reklama. Práce pojednává o komunikačním mixu, zabívá se problémy propagace a firemní komunikace obecně, jelikož jsou platná i pro sportovní reklamu. Kromě toho má sportovní reklama svoje jasná specifika. Druhou částí práce je pak dotazovací průzkum, zaměřený na dané téma sportovní reklama. Výzkum zachycuje odpovědi 150 respondentů …moreAbstract:
Because our country is a state with market economics, the sports promotion is quickly developing. The labour is about mercantile communication, publicity, communication and promotion. General principle are available for sports promotion. The sports promotion has owvn particularities of course. The second part of my labour is a survey. The questions were about sports promotion.
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 20. 1. 2006
Identifier:
https://is.muni.cz/th/nd29v/
Thesis defence
- Date of defence: 20. 1. 2006
- Supervisor: Ing. Šárka Dvořáková, Ph.D.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Masarykova univerzita, Fakulta sportovních studiíMasaryk University
Faculty of Sports StudiesBachelor programme / field:
Physical Education and Sport / Physical Education and Sport
Theses on a related topic
-
Média a propagační prostředky v reklamě
Barbora Skopalová -
Význam marketingové komunikace a její využití při propagaci sportovní akce
Zdeněk Vocásek -
Propagační projekt vybrané sportovní akce
Lenka Šikolová -
Marketingová komunikace českých vysokých škol s důrazem na propagaci oborů marketingu, marketingové komunikace
Karyna Yusupova -
Současné online marketingové nástroje komunikace aplikované v kulturních organizacích
Karolína Vejražková -
Analýza online komunikace a propagace firem
Elena Gorbatykh -
Internet jako prostředek komunikace a propagace firem
Martin Štroffek -
Marketingová komunikace a síťová média (elektronický marketing)
Adéla Řetovská