Faktory ovlivňující rozhodnutí o implementaci chatbota v malých a středních podnicích – Bc. Jakub Čermák
Bc. Jakub Čermák
Diplomová práce
Faktory ovlivňující rozhodnutí o implementaci chatbota v malých a středních podnicích
Factors influencing the decision to implement chatbot in small and medium enterprises
Anotace:
Čermák, J. Faktory ovlivňující rozhodnutí o implementaci chatbota v malých a středních podnicích. Diplomová práce. Brno: Mendelova univerzita v Brně, 2021. Diplomová práce se zabývá identifikací interních a externích faktorů malých a středních podniků ve zpracovatelském průmyslu, které zvažují implementaci technologie chatbot. Primární data jsou získána pomocí dotazníkového šetření a hloubkových rozhovorů …víceAbstract:
Čermák, J. Factors influencing the decision to implement chatbot in small and me-dium enterprises. Diploma thesis. Brno: Mendel University, 2021. The diploma thesis deals with the identification of internal and external factors of small and medium enterprises in the manufacturing industry, which are considering the implementation of chatbot technology. Primary data are obtained through a questionnaire …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 10. 1. 2021
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Marcela Kormaňáková, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
ČERMÁK, Jakub. \textit{Faktory ovlivňující rozhodnutí o~implementaci chatbota v~malých a~středních podnicích}. Online. Diplomová práce. Brno: Mendelova univerzita v Brně, Provozně ekonomická fakulta. 2021. Dostupné z: https://theses.cz/id/if2um7/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Mendelova univerzita v Brně, Provozně ekonomická fakultaMendelova univerzita v Brně
Provozně ekonomická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Řízení a ekonomika obchodu
Práce na příbuzné téma
-
Social media as a part of PR for small and medium businesses: how to survive and succeed
Anna Isakova -
Social Network and its marketing potential for Small and Medium Enterprise
Dmytro Husiev -
Social Networks and its marketing potential for Small and Medium Enterprises (SME).
Darya Ussatova -
Competitiveness of small and medium sized enterprises in China
Xie Xie -
Social Networks and its marketing potential for Small and Medium enterprises (SME)
Maksudhon Hamidov -
Social Networks and its marketing potential for Small and Medium Enterprises
Tomáš Cimburek -
Social Network and its marketing potential for Small and Medium Enterprises
Jan Syrinek -
Social Networks and Their Marketing Potential For Small and Medium Enterprises
Alonso Jan Hilgert dongo Soria