Faktory ovlivňující rozhodnutí o implementaci chatbota v malých a středních podnicích – Bc. Jakub Čermák
Bc. Jakub Čermák
Master's thesis
Faktory ovlivňující rozhodnutí o implementaci chatbota v malých a středních podnicích
Factors influencing the decision to implement chatbot in small and medium enterprises
Abstract:
Čermák, J. Faktory ovlivňující rozhodnutí o implementaci chatbota v malých a středních podnicích. Diplomová práce. Brno: Mendelova univerzita v Brně, 2021. Diplomová práce se zabývá identifikací interních a externích faktorů malých a středních podniků ve zpracovatelském průmyslu, které zvažují implementaci technologie chatbot. Primární data jsou získána pomocí dotazníkového šetření a hloubkových rozhovorů …moreAbstract:
Čermák, J. Factors influencing the decision to implement chatbot in small and me-dium enterprises. Diploma thesis. Brno: Mendel University, 2021. The diploma thesis deals with the identification of internal and external factors of small and medium enterprises in the manufacturing industry, which are considering the implementation of chatbot technology. Primary data are obtained through a questionnaire …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 10. 1. 2021
Thesis defence
- Supervisor: Ing. Marcela Kormaňáková, Ph.D.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
ČERMÁK, Jakub. \textit{Faktory ovlivňující rozhodnutí o~implementaci chatbota v~malých a~středních podnicích}. Online. Master's thesis. Brno: Mendelova univerzita v Brně, Faculty of Business and Economics. 2021. Available from: https://theses.cz/id/if2um7/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Mendelova univerzita v Brně, Provozně ekonomická fakultaMendel University in Brno
Faculty of Business and EconomicsMaster programme / field:
Economics and Management / Trade Management and Economics
Theses on a related topic
-
Social media as a part of PR for small and medium businesses: how to survive and succeed
Anna Isakova -
Social Network and its marketing potential for Small and Medium Enterprise
Dmytro Husiev -
Social Networks and its marketing potential for Small and Medium Enterprises (SME).
Darya Ussatova -
Competitiveness of small and medium sized enterprises in China
Xie Xie -
Social Networks and its marketing potential for Small and Medium enterprises (SME)
Maksudhon Hamidov -
Social Network and its marketing potential for Small and Medium Enterprises
Jan Syrinek -
Social Networks and its marketing potential for Small and Medium Enterprises
Tomáš Cimburek -
Social Networks and its marketing potential for Small and Medium Enterprises
Ondřej Hanulík