Kooperatives Schreiben im DaF-Unterricht – Bc. Pavla Borkovcová
Bc. Pavla Borkovcová
Bachelor's thesis
Kooperatives Schreiben im DaF-Unterricht
Cooperative writing in DaF lesson
Abstract:
In the bachelor thesis "Cooperative writing in DaF lesson", I focused on the issue of cooperative learning with a specific focus on cooperative writing. Cooperative learning has been examined since the seventies of the last century and has led to the formation and development of pupils‘key competencies, which are main requirements of contemporary education. In the theoretical part I define the concept …viacAbstract:
Bakalářskou práci „Kooperativní psaní ve výuce němčiny jako cizího jazyka“ jsem zaměřila na problematiku kooperativního učení se zvláštním zřetelem na kooperativní psaní. Kooperativní učení je zkoumáno již od sedmdesátých let minulého století a vede k utváření a rozvíjení klíčových kompetencí žáků, což je jeden z hlavních požadavků soudobé výuky. V teoretické části bakalářské práce definuji pojem kooperativního …viac
Jazyk práce: German
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 31. 3. 2016
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/i2u6v/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 31. 5. 2016
- Vedúci: prof. PhDr. Věra Janíková, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasaryk University
Faculty of EducationBachelor programme / odbor:
Specialization in Education / Teacher Training in Foreign Languages - German Language
Práce na příbuzné téma
-
Mnohojazyčnost ve výuce němčiny jako dalšího cizího jazyka
Miroslav Janík -
Motivace a rozvoj mluvení a psaní ve výuce němčiny jako druhého cizího jazyka
Růžena Heřmánková -
Předložky ve výuce němčiny jako cizího jazyka
Jana ŠKUBALOVÁ -
Hudba a písně ve výuce němčiny jako dalšího cizího jazyka - jedna z možností aktivizace žáků
Jana Hrbáčková -
Nácvik výslovnosti v kontextu výuky němčiny jako dalšího cizího jazyka po angličtině
Alena NECHVÁTALOVÁ -
Možnosti využití filmu ve výuce němčiny jako cizího jazyka
Barbora Kameníková -
Jazykové biografie žáků s odlišným mateřským jazykem a jejich odraz ve výuce němčiny jako cizího jazyka
Kateřina DOLEŽALOVÁ -
Učitel jako motivační faktor k učení se němčině po angličtině
Petra Fuková