Specifika marketingové komunikace ve farmaceutickém průmyslu – Anna Racková
Anna Racková
Diplomová práce
Specifika marketingové komunikace ve farmaceutickém průmyslu
Specifics of marketing communication in the pharmaceutical industry
Anotace:
Diplomová práce se zabývá marketingovou komunikací farmaceutických společností. Především se zaměřuje na regulaci reklamy v jednotlivých oblastech farmacie a také komunikační mix s ohledem na skupinu léčivých produktů, které se dělí na volně prodejná léčiva a léky na předpis. Každá z těchto skupin má zcela odlišné komunikační nástroje při cílení na spotřebitele, které v tomto odvětví mohou představovat …víceAbstract:
The diploma thesis deals with marketing communication of pharmaceutical companies. It focuses primarily on the regulation of advertising in individual areas of pharmacy, as well as the communication mix with regard to the group of medicinal products, which are divided into over-the-counter and prescription drugs. Each of these groups has completely different communication tools in targeting consumers …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 28. 4. 2022
Identifikátor:
https://vskp.vse.cz/eid/85747
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 31. 5. 2022
- Vedoucí: Květa Olšanová
- Oponent: Barbara Čiháková
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttps://vskp.vse.cz/eid/85747
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program:
Mezinárodní obchod
Práce na příbuzné téma
-
Marketing cílený na děti
Barbora Blažejovská -
Marketingová komunikace českých vysokých škol s důrazem na propagaci oborů marketingu, marketingové komunikace
Karyna Yusupova -
Komunikace jako klíčová aktivita a nástroj rozvoje vztahu. Metody komunikace a sledované cíle.Výzkum spojení komunikace – produkt – konkurenční výhoda – odlišení se – vztah
Jana Rendlová -
Integrovaná marketingová komunikace - využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Rustam Galeev -
Návrh marketingové komunikace vybraného podniku
Edita Hadrová -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech (Reality Marketing - marketingová komunikace vybraného produktu)
Lucie Kratochvílová -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech (Projekt marketingové komunikace módní značky vstupující na nový trh)
Eva Korinkova -
Marketingová komunikace vybrané firmy
Daniela Bémová