Marketingová komunikace organizace Za Obzor – Bc. Linda Machová
Bc. Linda Machová
Master's thesis
Marketingová komunikace organizace Za Obzor
Marketing Communication of Organization Za Obzor
Abstract:
Diplomová práce se věnuje návrhu komunikační kampaně s cílem zkvalitnění komunikace směrem k zákazníkům cílové skupiny Za Obzor. Konkrétně se zaměřuje na jednotlivé nástroje současné marketingové komunikace. Teoretická část práce definuje marketing obecně, zabývá se také popisem marketingových aktivit ve vzdělávacích institucích a uvádí tato specifika. Věnuje se výzkumným metodám, které jsou využity …moreAbstract:
The diploma thesis deals with the proposal of communication campaign with the aim to improve communication towards customers of the target group of organization Za Obzor. Specifically, it focuses on individual tools of contemporary marketing communication. The theoretical part of the thesis defines marketing in general, deals with the description of marketing activities in educational institutions …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 25. 4. 2019
Thesis defence
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
Machová, Linda. Marketingová komunikace organizace Za Obzor. Zlín, 2019. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Multimedia CommunicationsMaster programme / field:
Media and Communication Studies / Marketing Communications
Theses on a related topic
-
Marketingová komunikace restaurace
Helena Sadová -
Analýza vstupu "zážitkových" firem na trh a jejich marketingová komunikace
Alice Pokorná -
Návrh integrované marketingové komunikace pro Zoo Praha
Monika Urbanová -
Marketingová komunikace občanského sdružení Prázdninová škola Lipnice
Michaela KLOCOVÁ -
Návrh marketingové komunikace subjektu zážitkové turistiky
Dana PELEJOVÁ -
Marketingový výzkum - online dotazování vs. osobní dotazování
Kateřina Čejková -
Marketingový výzkum a jeho realizace
Jana Tomešová -
Marketingový rozvoj tenisového areálu Landek Park
Karla JOSEFUSOVÁ