Bc. Tomáš Kracík

Master's thesis

Uplatnění marketingu v novém technologickém prostředí Průmyslu 4.0

Application of marketing in a new technological environment of Industry 4.0
Abstract:
Diplomová práce se zabývá tématem Uplatnění marketingu v novém technologickém prostředí Průmyslu 4.0. V první části jsou vymezeny základní pojmy jak k problematice Průmyslu 4.0, tak k problematice marketingového výzkumu a komunikace. Další část se zaměřuje na provedení marketingového výzkumu ohledně chytrého řízení domácnosti Smart Home. Na základě výzkumu je doporučen návrh vhodné marketingové komunikační …more
Abstract:
The dissertation thesis deals with the application of marketing in new technological environment Industry 4.0. The basic concepts on this issue are defined in the theoretical part. The next part is focused on the implementation of marketing research of clever household management Smart Home. Based on the research, suggestions for appropriate marketing communication of Smart Home technology are recommended …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 26. 4. 2018
Accessible from:: 31. 12. 2999

Thesis defence

  • Supervisor: Ing. Kateřina Kantorová, Ph.D.

Citation record

The right form of listing the thesis as a source quoted

Kracík, Tomáš. Uplatnění marketingu v novém technologickém prostředí Průmyslu 4.0. Pardubice, 2018. diplomová práce (Ing.). Univerzita Pardubice. Fakulta ekonomicko-správní

Full text of thesis

Accessibility: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • Soubory jsou nedostupné.
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Pardubice, Fakulta ekonomicko-správní