Analýza letáků maloobchodních řetězců s rychloobrátkovým zbožím – Eliška Hadrbolcová
Eliška Hadrbolcová
Bakalářská práce
Analýza letáků maloobchodních řetězců s rychloobrátkovým zbožím
Analysis of Leaflets in the Retail Chains with Fast Moving Consumer Goods
Anotace:
Cílem bakalářské práce byla analýza letáků pěti vybraných maloobchodních řetězců s rychloobrátkovým zbožím. Práce byla zaměřena na analýzu čtyř důležitých kritérií. Výzkum byl založen na sběru dat z tištěných letáků, která byla zpracována a následně analyzována. Na základě analýzy byly ve vybraných kritériích zjištěny odlišnosti mezi vybranými maloobchodními řetězci.Abstract:
The goal of bachelor thesis was to analyze leaflets of five selected Retail Chains with Fast Moving Consumer Goods. The work was focused on the analysis of four important criterias. The research was based on the data collection from printed leaflets, which was processed and then analyzed. Based on the analysis were found distinctions in selected criterias between the selected Retail Chains.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 11. 5. 2018
Identifikátor:
http://hdl.handle.net/10084/127776
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 5. 6. 2018
- Vedoucí: Miluše Hluchníková
- Oponent: Šárka Velčovská
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
HADRBOLCOVÁ, Eliška. \textit{Analýza letáků maloobchodních řetězců s rychloobrátkovým zbožím}. Online. Bakalářská práce. Ostrava: Vysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava, Ekonomická fakulta. 2018. Dostupné z: https://theses.cz/id/iglse7/.
Plný text práce
Právo: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS) se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: VŠB - Technická univerzita OstravaVŠB - Technická univerzita Ostrava
Ekonomická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketing a obchod
Práce na příbuzné téma
-
Marketingový komunikační mix vybraného pivovaru.
Martina Lachmanová -
Marketingový komunikační mix vybraného podniku v závislosti na změnách jeho marketingového mixu
Renata Abulaesova -
Marketingový komunikační mix vybraného hotelu
Linar Saliamov -
Marketingový komunikační mix pro nově vzniklý podnik
Lukáš Sajvera -
Marketingový komunikační mix vybraného podniku v závislosti na změnách jeho marketingového mixu
Helena Plívová -
Marketingový komunikační mix vybraného vinařství
Kamila Ilgnerová -
Marketingový komunikační mix vybrané destinace
Magdaléna Ludíková -
Marketingový komunikační mix vybraného hotelu
Viktoriia Cherepkova